Video na stredu #10: Breathless Reads Commercial  

Posted in

Ani jedna zo zmienených kníh (možno okrem Matched) nie je veľmi notoricky známa. Áno, vie sa o nich, ale vyššie, než do dolnej polovice "Však-niekedy-jedného-dňa-prečítam" zoznamu to u 80% ľudí nedotiahnu. Tri z nich sú debuty. Jedno pokračovanie. A jedno je kniha, pred ktorou som o jej autorke ani nepočula.
A toto je reklama na ne. Televízna reklama.

Fascinujúce video číslo 10:

BREATHLESS READS COMMERCIAL



This entry was posted on streda, januára 19, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

5 komentárov

Ja si nemôžem pomôcť, som tým fascinovaná... a hrozne sa mi páči tá hudba. A časť na The Eternal Ones, Nightshade a Matched, to je dokonalé.

Inak neviem, ako sa to zobrazuje na normálnych PC, ale na mojom slabom treba opraviť nastavenie kvality, pre prehrávaní kliknite na to 240p, nech si to užijete lepšie :)

Já jsem tímhle videem okouzlená už pěkně dlouho. A ten song je krásný, můžeš si ho stáhnout z ofiko stránek. Ještě jsem nepřišla na to, kdo to zpívá, ale pouštím si píseň někdy několikrát dokola až do zblbnutí :D

Tak toto video je teda vážne dokonalé a nádherné! Veľmi sa mi páči spracovanie, hudba, dokonca i osoby, ktoré si zahrali nejaké postavy :) Veľmi krásne spracované :)

Taky jsem video dávala před 14 dny k sobě na web, je to prostě úžasně propracovaná knižní upoutávka a navíc asi jedna z pro mě úplně nej :)

Ahooj přidala jsem si tvůj blog na můj http://mojemilovaneknihy.blogspot.com/
doufám, že ti to nevadí :-)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...