Video na stredu #11: Lua Azul  

Posted in

Stalo sa mi niečo fascinujúce. Trvalo to zhruba šesť hodín a zajtra na to bude recenzia.

Dovtedy si ukážeme, že Portugalci vedia. Ich trailery sú pastvou pre oči a tento - na Modrý mesiac od Alyson Noëlovej - od prvej sekundy až po poslednú.

Video na túto stredu (ktorá ešte 46 minút stále trvá):

LUA AZUL - OS IMORTAIS - ALYSON NOEL


This entry was posted on streda, januára 26, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

2 komentárov

fíha, pekné. Aspoň niekoľko mesiacov som sa neplánovala pustiť do Blue moonu ale po tomto videu som dostala chuť prečítať si ju :D

Naozaj perfektne prepracované video :) Veľmi sa mi to páči :) Do knihy sa však aj tak nepustím, keďže bez tak nemám prečítanú ani prvú časť a mám na poličke knižky, ktoré chcem prečítať oveľa radšej ako túto :) Raz sa k tomu snáď dostanem :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...