Mesačná chvastačka (marec 2011)  

Posted in ,

Mesačné meme organizuje Judit.

1) Ide o zábavu.
2) Názov Chvastačka je myslený len ako čistá recesia.
3) Nechceme sa nad vami vyvyšovať. Meme je obmenou veľmi populárneho IMM (In My Mailbox), meme pre blogerov, ktorí sa chcú navzájom pozrieť, aké skvosty im pribudli do poličiek, vzájomne sa na tituly upozorniť a získať informácie.
4) Knihy nekradneme. Kupujeme si ich. Vyhráme ich v súťažiach. Dostávame ich od vydavateľstiev, pokiaľ poskytneme protihodnotu. Nie je to tak, že by sme ich zhrabovali bez snahy.
5) Pokiaľ máte blog, a chcete sa pochváliť vašim mesačným úlovkom, zapojte sa aj vy ;-)

* * *

Pri bilancovaní toho, za čo som tento mesiac utratila, mi napadá jediné:

Utrhla som sa z reťaze.


Obyčajne veľa kníh nekupujem. U nás v meste nemáme žiadne poriadne kníhkupectvo, a tak za knihami buď jazdím do Žiliny, alebo si ich nechávam posielať. Oboje je veľmi nákladné, a nerobím to často. Tento mesiac... sa okolnosti spikli proti mne.


Charlaine Harris: Club Dead
a Dead to the World - tretia a štvrtá časť Pravej krvi v angličtine, zakúpená v žilinskom Panta Rhei. Po prvých dvoch dieloch som bola veľmi spokojná. V treťom už kvalita trochu upadla, a tomu štvrtému neviem prísť na chuť. Ďalšie diely už zrejme oželiem.

Charlotte Bronte: Jane Eyre - v angličtine. Janu Eyrovú som už síce čítala, ale dlho som ju chcela aj vlastniť. Slovenské kópie sú už niekoľko rokov beznádejne vypredané, a z anglických sa ponúka len tá malá žltá, takže keď som na Eurobooks videla túto, neváhala som. Pre zaujímavosť - kniha má zhruba 50-stranový úvod a 452-bodovú poznámkovú prílohu. A to nehovorím o desiatkách strán kritík z tlače, chronológií autorkinho života a veľa iného.

Beth Revis: Across the Universe - vinu nesie Stormy, ktorá ma v pravú chvíľu linkla sem :-D

Andrzej Sapkowski: Poslední přání - Večne vypredaný Zaklínač na pultoch kníhkupectiev? V novom vydaní? S titulkou Miša Ivana? Došlo by na to raz každopádne, ale keď Martinusácky stánok na AnimeSHOW ponúkal fantastické zľavy...

Terry Pratchett: Nevídaní akademikové - ...a aj vďaka nim došlo zhruba štvrťhodinku pred odchodom na túto nečakanú kúpu. Kto vie, čo si mysleli spolucestujúci vo vlaku, keď som sa dve a pol hodiny popri čítaní stále usmievala :-)

Richelle Mead: Last Sacrificeeeeee - mňam. Kupovať Across the Universe samo o sebe nestálo za nič, tak som prihodila ešte niečo viac. Porovnávať VA a všetky tie ostatné "upírske romance" je barbarstvo.

P.C. Cast & Kristin Cast: Pokúšaná - viete, ja mám túto sériu ohromne rada (len z, no, iného uhla, ako praví fanúšikovia) a čítanie Školy noci si VŽDY strašne užijem :-D Táto kniha je prvá Škola noci, ktorú - neplánovane - vlastním. Pre nedostatok iných pomenovaní ju označím ako darček :-)

Lauren Kate: Pád - moja historicky druhá výhra v súťaži, pôvodom na Fantasy-svete. Pád som už čítala, ale vo voľnej chvíľke dám kľudne znovu. Je to možno tuctové, ale veľmi zábavné :-)

Margaret Stohl & Kami Garcia: Nádherné tvory - RC od vydavateľstva Ikar. Recenzia bude ešte pred vydaním, takže tento mesiac. Pre viac info sledujte aprílové Vysoko očakávané.

Marja Holecyová: Odhalenie - tretia časť Mariotovych dedičov, opäť kúpená za hviezdnu cenu 8,60 na ASku. Holt, vracala som sa odtiaľ asi s dvoma eurami a s vedomím, že najbližšie dva mesiace si dávam od kníhkupectiev pokoj :-D

To by bolo za marec všetko. Schválne som zvedavá, či si niečo kúpim tento, pre istotu neplánujem nič :-D
A teším sa, čo ukážete v MCH vy :-)

This entry was posted on piatok, apríla 01, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

10 komentárov

Jéé, já chci taky Across the Unioverse a last Sacrifice:D A nádherné bystosti mám taky:D

A vidíš, aká je Luu šťastná, že Stormy robí čo robí? :D :) Ale inak pekná kôpka kníh... ja som si teraz vypožičala z knižnice Janu Eyrovú (majú tam asi 10 vydaní... neviem odkiaľ ich zobrali - vzala som si tú najľahšiu, čo sa budem trápiť váhou :D ) a som nato zvedavá. Chcem si to prečítať skôr, ako uvidím film :) Ale stále premýšľam, ako to všetko prečítam, keď mám doma neprečítaných plno kníh a na ceste sú ďalšie tri. Hanba mi! :D

Stormy, pripravila si ma o 30€! :D ...ďakujem ;-)
Ak ťa aj Jana nechytí, odporúčam BBC 2006 seriál. Má iba štyri časti, teda žiaden problém na pozretie, a je po všetkých stránkach úplne výborný. Predstaviteľka Jany mi najprv nesmierne nesadla, jeden a pol časti som sa cez ňu nedokázala preniesť, ale keď už som si na ňu zvykla, bola to najlepšia Jana, akú som kedy videla :)

*nahodí nevinný výraz* Ale no, Luu... ja a pripraviť ťa o toľko peňazí? *zhrozený výraz* Nie, nie. Ja nič, ja tanečnica :P :) Nemáš začo ;D

Peknéé. ^^ Uh, chodíš do Žiliny? Môžem sa spýtať, odkiaľ si?:D Očividne to bude blízko mňa a každý normálny človek je povzbudenie.:D

(A zároveň máš knihy, ktoré chcem, takže.:DD)

Bývam v Považskej Bystrici, do Žiliny to mám ďalej ako do Čiech, ale je tam výborná knižnica a hlavne, kníhkupectvá, takže sa tam občas v piatok vyskytnem :D

Vážne?:D Ja to mám blízko, tak sa na to musím mrknúť.:D Dajú sa tam kúpiť aj AJ knihy?^^

V Mirage je Martinus a v Auparku Panta Rhei, obe predávajú aj cudzojazyčnú literatúru (Panta Rhei v asi trojnásobne väčšom množstve) :)

Super. ^^ Naposledy som po tom nekukala.:D Tak napravím.:) Fakt dík.

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...