Novinkovač (1. - 15. apríl 2011)  

Posted in

A hladovať v Hunger Games budú...

Cast Hier o život sa - sprevádzaný veľkou vlnou nevôle zo strany fanúšikov - rozrástol o nie jedného, ale hneď oboch Katnissinych mužov. Sladkého chlapca z pekárne Peetu si zahrá Josh Hutcherson (áno, to je to sladké chlapča zo Zeme do krajiny Terabithia) a rola pytliaka Gala sa ušla Liamovi Hemsworthovi, ktorého ste napríklad mali možnosť vidieť obletovať Miley Cyrus v Poslednej piesni. A čo na to Suzanne Collinsová? Josh, ktorého na konkurze videla naživo, je podľa jej slov doslova fantastický. Ostáva nám jej len veriť.

Shiver, Linger, Forever, Litter
Krásnym spôsobom si z fanúšikov trilógie Vlci z Mercy Falls vystrelila na prvého apríla Maggie Stiefvaterová, ktorá seba na blogu uverejnila obálku - údajného - chystaného štvrtého dielu.
Aby ste vtip úplne docenili, bežte si prečítať, čo oný titul - Litter - znamená. A to aj keď si myslíte, že jeho význam je len jeden.

Súťažíme raz, súťažíme dva krát, súťažíme trikrát!
Isté šťastné okolnosti našej malej komunite umožnili, aby sa koleso súťaženia roztočilo na plno.
Dvojitú súťaž o knihu Krásni mrtví rozbehli Syki a Abbys. O rovnaký titul môžte zabojovať aj u Seesen, a napokon, u Luce na vás čaká čerstvý bestseller Som číslo štyri - no neskús to neskúsiť.

Ja versus blog versus uhorková sezóna

Nie, nie je to chyba v programe, vo svete sa vážne nič zaujímavé nedeje. Niekoľko kníh dostalo obálku. Niektoré si ukážeme o dva týždne vo Vysoko očakávané.
Konečne som dokončila prvé tri diely Nástrojov smrti a rozčítaný mám štvrtý, s ktorým si plánujem zaflirtovať cez víkend.
A pripravte sa na to, že konečne tiež začnem "rozdávať" knihy :)
Ale o tom až neskôr :)

This entry was posted on piatok, apríla 15, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

2 komentárov

Áááááá!!! Pfuj, to som sa zľakla...
Nielenže toho feši-ksichta nemusím, ale na CSFD má v profile takú príšernú fotku až hanba. No hnusné decko :-D
Radšej vymeň linku rovno za galériu, lebo baby budú odpadávať od ľaku :-D
http://www.csfd.cz/tvurce/34779-josh-hutcherson/galerie/

Ja keď som ho videla prvý krát, tak som si myslela, že je to niekto totálne neznámy, a ahaho, on už je to celkom známy herec o.O

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...