31. 5. 2011

Mesačná chvastačka (apríl a máj 2011)



Mesačné meme organizuje Judit.


Minulý mesiac som MCH zo známych dôvodov vynechala (no a vlastne... ani sa nebolo veľmi čím chvastať). Takže tentokrát, Dvojmesačná chvastačka :)



Tentokrát som neodolala dňu bez poštovného na Martinuse - nakupujem na ňom len zriedkavo, ale bez poštovného s uplatnením 3€ poukážky ma nákup vyšiel vzhľadom na cenu kníh v krásnych číslach.


Andrzej Sapkowski: Krev elfu - nakladateľstvo vydáva Zaklínačov rýchlejšie, ako ich stíham kupovať! Druhý poviedkový diel doma stále nemám, ale ak by ďalšie knihy stihol osud tej prvej (rozumej: už je vypredaná), budem ho ľutovať menej, ako keby som nemala tento. A okrem toho, tá obálka je božská.

Ursula K. Le Guin: Lavinia - *sliiiiint* Kto ma pozná dlhšie ako týždeň, možno už vybadal, ako veľmi túto autorku milujem. Ku Lavinií ma doviedlo niekoľko nadšených recenzií, takže v kombinácií s autorkou... nebolo o čom váhať :-)

Len tak na okraj, nemám rada, keď zložím prebal, a po krásnej farebnej obálke na mňa vyblafne čierne nič. Slovart sa tentokrát vytiahol, kniha pod prebalom je rovnako nádherná, ako na povrchu.

S. J. Parrisová: Kacír - RC od Ikaru. Enough said, púšťam sa do nej hneď, ako zredukujem moju momentálnu rozčítanú kôpku (6 kusov), a celkom som zvedavá.

Kimi Garciová & Margaret Stohlová: Nádherné tvory - opäť kniha z Ikaru. Momentálne si máte možnosť o ňu zasúťažiť.

Pittacus Lore: Som číslo štyri - a do tretice, výtlačok z Ikaru. Aj oň si budete môcť zasúťažiť - ešte nie momentálne, ale jedného pekného dňa určite :-)

Lusy Adams: Odstíny života - prepadla som davovej hystérií. A stálo ma to skoro 13€, tak dúfam, že mi to tá knižka aspoň "duchovne" vráti :-D Trošku šok prišiel po otvorení balíka - moja knižnica NEMÁ miesto pre knihy takýchto nadštandartných rozmerov. Takže, holt, výtlačok putoval medzi encyklopédie, jediné miesto, kde sa v celej mojej izbe zmestil :D

5 komentárov:

  1. OŽ si kúpilo viacero z nás, ako sa tak pozerám na všetky chvastačky :D Premýšľam, premýšľam... ale stále si nespomínam nato, že by sme sa nejako dohodli :/ :D A Lavinia má ozaj krásny obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa k davovej psychóze nepripojím, zato som strašne zvedavá na Lavíniu (možno s ňou dnes aj prídem domov) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, chystáš sa čítať Laviniu? O.O To je super správa, si prvý človek z môjho okolia, čo to pozná :D Dúfam, že to bude dobrá kniha, aj kvôli mne, aj kvôli tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasné, ja od Le Guinovej čítam všetko doradu.. :) akurát k tým posledným dielom Čarodeja zememorí som sa ešte nedostala.. :( a čítala si od nej aj sci-fi?

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates