Meme: Top týždňa (1)  

Posted in ,


Top týždňa - začni týždeň topkou kníh!
Viac informácií priamo na blogu.

Obľúbené postavy

Nevyberalo sa mi ľahko. Očividne mám viac obľúbených postáv v mangách, filmoch a dokonca v PC hrách, ako v knihách...
Nie som schopná ich zoradiť v nejakom určitom poradí - vybrať jedna jediná najmilšia sa rozhodne nedá - takže pre tentokrát len všeobecne.


Luna (Harry Potter), moja najobľúbenejšia postava z celého Potter-versa. Dievča, ktoré nosí v ušiach reďkovky? Vždy som mala pocit, že by sme si sadli veľmi dobre.

Hermiona (Harry Potter), to je už priam pojem. Keď si však na ňu spomeniem, vybaví sa mi filmová verzia... a to NIE JE Hermiona z kníh. Naozaj. Takmer nič z toho, prečo je Hermiona taká úžasná, sa do filmov skrátka dostať nepodarilo.

Rose (Upírska akadémia) je presne to, aké hrdinky mám rada (a aké by som nikdy nečakala v sérií s takým pofidérnym menom ako Upírska akadémia), a jej charakter má čo poskytnúť od začiatku až do konca. Do kariet jej hrá aj jedna kuriozita - keď bolo v rámci vyššieho dobra nakopať chlapovi zadok, mala jasne stanovené priority. Oh, nie, žiadne plakanie a bránenie. Vstať. Ísť. Nakopať.

Katniss (Hry o život) som pri prvom čítanie Hier o život mala rada od prvej kapitoly (čo sa stáva len fakt zriedka) až po poslednú (čo stáva zriedka ešte menej). Keď som nedávno Hry o život čítala znovu, dala som si záležať špeciálne na nej - a Katniss si u mňa šplhla viac, ako som čakala. Definitívne zaslúžené miesto v rebríčku obľúbených postáv.

Celaena (Throne of Glass) a ja máme tak trochu love-hate vzťah. V prvej časti série som ju nemohla vystáť, v druhom sa do nej zamilovala. Prečo? Lebo dostála svojmu slovu a áno, je to najobávanejšia nájomná vrahyňa pod slnkom. Ale zároveň je taká úžasne ženská a dievčenská, že mi to nedá. Vitaj medzi obľúbenými postavami.


Lord Vetinari (Zeměplocha) nie je moja jediná obľúbená postava zo Zeměplochy, ale ak si mám vybrať jednu, na ktorú sa VŽDY teším... tak vidíte ten pohľad?

Elinor (Rozum a cit), s ktorou zrejme vyčnievam z radu, pretože mi Elinor bola vždy bližšia ako Lizzie z Pýchy a predsudku. Dokonca tak, že ju bez váhania radím aj sem.
A okrem toho, to ONA dostala Edwarda :D

Sansa Stark (A Song of Ice and Fire) for the Queen in the North! Dajte na mňa, Sansa ich raz všetkých strčí do vrecka. Len pre to, že to nikto nečaká.

This entry was posted on pondelok, mája 16, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

8 komentárov

Ten obrázek opravdu nemá chybu :D Voldemort prostě jede :D

ta krysí smrt na konci mě dostala... :D

Krysí Smrť je úžasný! :D (je to on, TEN Smrť :D) To HŇ, HŇ, HŇ, to je škodoradostné krysie hihňanie :D

(a má aj fanklub na Facebooku :P)

čéče nějak mě to zaujalo, tak jsem se musela taky zapojit :D

Uzasny napad - rozhodne se zustactnuju a hodlam udelat top ten, ackoliv pondeli je za mnou :D

Krysí smrt je rozhodně úžasná jakkoliv Zeměplochu nemám ráda:)

Och, lord Vetinari je aj moja najoblubenejsia postava Zemeplochy. Je tak uzasne mazany... a ma styl!
Krysi smrt je ta ceresnicka na torte.

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...