SÚŤAŽ o Nádherné tvory!  

Posted


Ako som pred časom na Facebooku avizovala, je čas na súťaž :-)

Zároveň je to po dlhom čase príspevok, ktorý píšem a rovno odosielam - skončili mi maturity (s fantastickým výsledkom, o akom som ani neuvažovala) a vraciam sa späť do normálneho života :-D Na víkend je už pripravená recenzia a niekoľko vecí, ktoré som počas minulých troch týždňov nestihla (predstavte si moje zdesenie, keď som zistila, aký je dátum!).

V stručnosti pravidlá - verím, že vám ich veľmi objasňovať netreba, no v prípade nejasností sa samozrejme pýtajte.
  • hrá sa o knihu Nádherné tvory
  • súťaž je otvorená len pre ľudí zo Slovenskej republiky. Je to kvôli poštovnému, nemám ako knihu dostať cez hranice, a zasielať ju je veľmi drahé. Mrzí ma to. Samozrejme, pokiaľ máte niekoho (príbuzných...), komu môžem tú knihu poslať na Slovensko, nič vám nebráni zúčastniť sa.
  • mladší ako 13 rokov sa zúčastniť môžu len so súhlasom rodičov
  • súťaž končí o mesiac, 20. júna 2011
  • výherca bude vylosovaný stránkou random.org
  • nemusíte byť mojim nasledovníkom
  • do súťaže vstúpite vyplnením súťažného formulára
  • vo formulári nájdete možnosť extra vstupov - samozrejme, nie je povinné ich vypĺňať. Pokiaľ ste sa ešte s týmto typom súťaže nestretli, je to ako tombola - čím viac lístkov máte, tým väčšia je vaša šanca na výhru.


Pre zúčastnenie sa je však povinné zodpovedať nasledujúcu otázku.


Odpovedáte do komentárov, pokiaľ možno pod rovnakým menom/nickom, ako uvediete vo formulári.

Nádherné tvory sú kniha o zaklínačoch. Každý zo zaklínačov má istú moc - vidieť minulosť, ovládať počasie, rozoznať lož... Moja otázka teda znie:

Keby ste si mali vybrať jednu nadprirodzenú schopnosť, aká by to bola?

Želám vám všetkým veľa šťastia :-)

This entry was posted on piatok, mája 20, 2011 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

21 komentárov

Síce sa nezúčastním O:-) Ale rada by som zodpovedala otázku :D Snáď to nevadí O:-) :D

Pokiaľ by som si mala vybrať schopnosť... minule sa ma nato pýtal kamarát. Povedala som mu: Neviem, asi žiadnu. Ľudia snívajú o tom, že by chceli vedieť lietať, alebo čítať myšlienky, či vidieť budúcnosť. Ale všetky tieto schopnosti nesú určitú zodpovednosť. Empatici by pocity neskutočne ťažko zvládali, tí, čo by ovládali oheň, by hocikedy mohli stratiť kontrolu nad svojim živlom a to platí i pri ostatných. Moc má sladkú horkastú chuť, ktorá však človeku zachutí tak ako drogy. Predstavte si, že držíte v ústach nabitú zbraň a prsty máte na púšti... a chuť tej zbrane, toho rizika jednoducho milujete :) To je vlastne moc. Pokiaľ by som mala na výber, žiadnu schopnosť by som nechcela. Možno si to skúsiť na deň, ale... v knihách je mnohokrát všetko nadľahčené. A preto si myslím, že v skutočnom živote by mi hocaká schopnosť neprinášala toľkú radosť. A keby že vážne mám tú schopnosť na celý život, asi by som chcela neviditeľnosť. Predsa len, vyjedať chladničku nenápadne uprostred dňa je ťažké... ale aj to má veľkú nevýhodu :/ Chladnička otvorená dokorán a jedlo, ktorá zrazu mizne, by bola viac-menej podozrivá :D :)

Ja by som nechcela žiadnu nadprirodzenú schopnosť... Bolo by to ťažkým bremenom, či už by tá schopnosť bola zlá alebo dobrá.

Ja by som nejakú špeciálnu schopnosť ani nechcela, zdá sa mi že by to len všetko komplikovalo :D ale keby som si nejakú musela vybrať, bolo by to asi videnie do minulosti, na veľa vecí by som sa rada pozrela, len keby to neprichádzalo neočakávane a vedela by som to vyvolať ja sama :D . (názor Stormy sa mi vééľmi páči!) :)

Jediné užitečné schopnosti, které mě napadají, a které bych chtěla, jsou poznat náladu lidí nebo neviditelnost. Číst myšlenky nebo vidět budoucnost jsou taky dobré schopnosti, ale z toho bych se pravděpodobně zbláznila, takže ty radši ne :-D.
P. S. Neděs se, že soutěžím, když jsem z ČR, ale můj táta bydlí na Slovensku.

Toto bude tazke rozhodovanie :D mne pride dost uzitocna schopnost stat sa neviditelnym,ale teraz mi napadlo, nebolo by uzasne vediet zastavit cas? tak nejak uprostred pisomky napriklad :D ale najviac by som chcela vediet na neurcito zadrzat dych pod vodou :D ako morska panna, take alternativne snorchlovanie :D

missviolet

Tento komentár bol odstránený autorom.

mne by sa veľmi páčila schopnosť premiestňovať sa alebo inak zmiznúť kedy sa mi zachce a zmiznúť kde sa mi za chce .. bol by to vynikajúci spôsob dopravy :D (neznášam preplnené autobusy) a keby ma niekto naštval alebo niečo také tak by som len zmizla :) a tým premiestňovaním myslím aj premiestňovanie do minulosti a budúcnosti.. zrazu sa ocitnúť niekde inde.. to by bolo :)

veľmi ťažké...v každej situácii by som chcela inú, podľa toho, ktorú by som potrebovala :D vždy som chcela vedieť čítať myšlienky, ale možno by bolo lepšie vedieť byť neviditeľná, keď by som potrebovala :)

ja chcem vedieť čarovať, ak sa to ráta ako nadprirodzená schopnosť.. :) a keď nie toto, tak už nič :)

Určite ovládať čas.Pretože kto ovláda čas stáva sa pánom vesmíru,može ho zastaviť,zrýchliť,spomaliť...a tým pádom vlastne ovládať všetko.Pretože,keď nemáme čas nemáme nič.
Ale okrem toho určite aj ovládať nejaké tie živly,čítať myšlienky,vidieť budúcnosť a podobne by nebolo na zahodenie :D

Natalie

Chcem vedieť lietať. Ono sa to možno ani neráta medzi nadprirodzené schopnosti, ale nič iné okrem toho lietanie by som nechcela, pretože všetky ostatné schopnosti by ohrozovali buď mňa alebo okolie. Jasné, kedysi som chcela vedieť zastaviť čas, čítať myšlienky a pod.,ale to všetko len preto, že keď človek o niečom sníva, vidí len tie pozitívne stránky toho sna. No postupom času mi došlo, že nemám žiadne právo (a vlastne ani chuť) zasahovať do osudov toľkých ľudí, čo by sa nevyhnutne stalo, ak by som vedela zastaviť čas či čítať myšlienky.

S nadprirodzenými schopnosťami je to komplikované. Láka ma to, ale keď si to človek predstaví v realite... Trebárs také čítanie myšlienok - prekliatie alebo dar? Niekedy by ma hrozne zaujímalo, čo sa tomu druhému odohráva v hlave, ale ako by to bral on? A vôbec, koľkokrát by som si tým ublížila?:D Sladká nevedomosť!
Tie schopnosti, ktoré si vymenovala. Všetko znie lákavo, ale... Myslím, že najistejšie a najbezpečnejšie je to bez nadprirodzených schopností.
Možno vedieť rozoznať lož by bolo užitočné, i keď, keď si prestavím, že by ľudia vedeli, koľko falošného nadšenia niekedy vkladám do svojich reakcií... Je to ťažká otázka. Ale ja by som to chcela vedieť.:D Ostatní by nemuseli.

Určite by som nechcela vidieť do budúcnosti - za prvé si myslím, že nie je daná a za druhé... Bolo by to strašné. Trpké aj príjemné prekvapenia sú lepšie, ako nalinkovaný text.

Teraz je to už všetko.:)

Nadprirodzenú schopnosť? Fúúha, asi žiadnu. Sem-tam si človek aj zaželá, že napríklad: keby som tak čítala myšlienky. Ale na druhej strane, potom by to začalo byť otravné, až by sa z toho nakoniec stalo bremeno.
Ale keď už, ta možno vidieť do budúcnosti alebo sa vedieť premiestňovať. :D To by bola pecka. :D:D

Tak určite by som chcela vedieť rozoznať lož. Neznášam, keď mi niekto klame ;}
-Monika-

Vrátiť späť čas,vidieť minulosť ..niečo s Časom :) Bolo by to skvelé..vrátenie minulosti , napravila by som chyby..vidieť minulost - krásne chvíle a zažitky..

Vedieť rozoznať každú lož by naozaj nebolo na zahodenie :-)
varticek

Chcela by som vedieť čítať myšlienky a nie preto, lebo myšlienky čítajú upíri a Edward :D To vôbec nie je ten dôvod, toto je moja vytúžená nadprirodzená schopnosť odjakživa, a to hlavne preto, lebo by som chcela vedieť odhadnúť zlé úmysly ľudí, vedela by som čo od nich očakávať, kto je úprimný a kto falošný a podobne :)

Ak by som si musela nejakú vybrať bolo by to rozoznať lož, ale v skutočnosti by som asi žiadnu nechcela... mima :)

Uz ako mala som pozerala Carodejky a strasne som chcela mat schopnost ako Piper, cize zastavit cas. Myslim, ze aj teraz by sa mi to obcas hodilo napr. na skuskach aby som sa mohla pozriet do zosita :D

Ja by som chcela mať schopnosť stať sa neviditeľnou alebo premiestňovať sa. Premiestňovanie by značne šetrilo čas. =D A neviditeľnosť? Kto aspoň raz nezatúžil zmiznúť pred svetom. =D

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...