4. 5. 2011

Video na stredu #17: DARK DAYS

Možno si pamätáte na video s fantastickou knižnou reklamou edície kníh Breathless. Tieto projekty ma fascinujú - nie po stránke idey (je to predsa len reklama, nič svetoborné), ale spracovaním, ktoré je skrátka... očarujúce.

Video na tento týždeň:

DARK DAYS OF SUPERNATURAL



3 komentáre:

  1. Dokonalé... očarujúce... krásne! Neskutočne ma to nadchlo a tá pieseň, opäť dokonalá. Som zvedavá, či sa mi ju podarí zohnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Udělané je to opravdu nádherně. To se musí nechat. Taky se mi ta písnička líbila. nevíš nááhodou, jak se jmenuje?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O piesni neviem nič, ale určite to bude niečo s Dark Days. Skúšala som ju nájsť, ale vydavateľstvo ju na stránke nemá... ale možno sa niekedy objaví :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates