Fave reads of 2011 (so far) - 3. časť  

Posted in



Fiktívne odovzdávanie cien pre najlepšie knihy prvého polroka 2011 na svojom blogu organizuje inkcrush.

Idem podľa oficiálneho plánu, tri dni, tri posty. Moju čitateľskú štatistiku - alias knihy, z ktorých vyberám - si môžte nechať zobraziť -tu- :-)

1. Najlepšia prvá kapitola
Cryer's Cross - je veľmi krátka, a je to len úplne strohý opis, ako sa stratilo dievča, a ako ho všetci hľadali (a nenašli), ale navodzuje úžasnú atmosféru.

2. Najlepší klimax
No, tak tu si asi neviem vybrať. Včera som videla film s jedným úplne geniálnym, ale ako sa pozerám na knihy, asi ani povedať neviem. Ale asi najsilnejšie sa mi v tomto vrylo do pamäti Across the Universe.

3. Najlepší záver
Temná věž - ................ O.O

4. Najlepší zvrat / odhalenie (bez spoilerov!)
Across the Universe - odhalenia v tejto knihe boli na infarkt.
Speak - čo sa týka odhalenia v tejto knihe, tak sa dalo vytušiť už od začiatku, ALE. Napriek tomu, že bolo predvídateľné, malo v sebe niečo ako pridanú hodnotu, ktorá sa predpokladať nedala, a ktorá dala celej knihe úplne iný, priam až psychologický rozmer. Hell, na túto knihu musím napísať recenziu... hneď teraz.

5. Najdesivejšia / najznepokojivejšia scéna
Už pekne dlho sa opakujem, ale ak nebola posledná tretina Across the Universe celá totálne desivá a znepokojivá, tak ja už neviem.

6. Najsladší / najsexy bozk
Najsexy bozk putuje do City of Fallen Angels pre Jacea a Clary
Najsladší do Forbidden pre Mayu a Lochana

7. Najlepší odpadnutia-hodný moment
Zdá sa mi, že autorka to myslela ako "z niečoho strašne romantického," takže... hmm... hmm... nič mi nenapadá. Zúfalo potrebujem novú knihu od Richelle Meadovej.

8. Najväčšie obhrýzanie nechtov
Pravdepodobne Temná věž.

9. Najvtipnejšia scéna
Táto cena by mohla ísť ku knihe Passion, pretože také záchvaty smiechu ako pri Luce v Globe Theatre som nemala už dávno... a mám pocit, že ak zadanie predpokladá scénu, ktorá aj bola vtipne myslená, ostane táto kategória bez obsadenia.
Alebo, kontumačne, veľa scén z Ten Things We Did.

10. Najsrdcervúci / najdojemnejší moment
Forbidden - Lochanova obeta...

11. Obľúbená prvá veta
,,V máji môjho devätnásteho roku som sa vybrala k salinám pri ústi rieky nabrať soľ na posvätný pokrm." - Lavinia

12. Obľúbený názov knihy
Hm... Vlci z Cally?

13. Najlepší čitateľský zážitok
Bez debaty - House of Night 8 - Awakened. To by som si nechala páčiť každý deň (noc).

14. Kniha s najlepším jedlom (z ktorého som bola šialene-závistlivo-hladná)
Španělština - otázky a odpovědi nejen k maturitě, kapitola La comida: paellas, gazpachos, tapas, tortillas... O:-)

15. Kniha s najživelnejším počasím
Ťažká otázka... Huntress, snežilo tam.

16. Obálka, za ktorú by som sa na verejnosti najviac hanbila
Pýcha a predsudok a zombie! Ja sa vôbec hanbím, že som to čítala...

17. Nemôžem uveriť, že som čakala tak dlho, kým som si prečítala...
Mariotovych dedičov - ležali mi na poličke takmer rok!
Sídlo Mansfield - vždy som mala vsugerované, že to nebude veľmi dobré, a ahaho, odteraz moja tretia najobľúbenejšia Austenovka.
Forbidden - počet, koľko krát sa tento názov už v tejto rubrike objavil, hovorí za svoje.
Speak - detto.

This entry was posted on štvrtok, júna 30, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

0 komentárov

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...