27. 6. 2011

Meme: Top týždňa (7)


Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

10 čítaní na leto

Tentokrát pre mňa trošku komplikovaná téma. Leto mám už päť týždňov, a väčšinu z môjho letného zoznamu som už odčiarkla ako prečítanú. Tak teda, 10-6 sú dodatočne doplnené, a 5-1 naozaj očakávané :-)

#10 Anna and the French Kiss (Stephanie Perkins)
Je to úplne šialené, ale ne-fantasy knihy pre staršie násť-ročné dievčatá u nás takmer nevydávajú. A pritom je toľko skvelých titulov, práve dnes doobeda som prečítala jeden, ktorý by som nikdy neobjavila, nebyť ľudí na Goodreads. Podobne, ako tento, z ktorého sú všetci úplne nadšení, tak dúfam, že sa ku nim pridám.











#9 Birthmarked (Caragh M. O'Brien)
Na túto vec ma veľmi navnadila Lucina recenzia, po ktorej nemôžem odolať, a musím si ju prečítať. Opäť - koľko vecí by mi ušlo, nebyť blogovania :-)














#8 Enclave (Ann Aguirre)
A ďalšia dystopická oná... (ten nápis Pre fanúšikov Hier o život by mal niekto zakázať, zavádza to čitateľa na zlé chodníčky - áno, hovorím o tebe, Girl in the Arena). Začínam si všímať, že ma skôr dokážu z tohto žánru upútať buď úplne komorné drámy, alebo totálne post-apo, zvyšok ma nejako podarene obchádza. Hm...











#7 Demonglass (Rachel Hawkins)
Ani už neviem, ako dlho sa ku tejto knihe snažím dostať (ale viem, že sa mi to dlho nedarí). Hex Hall bola najbláznivejšia fantasy kniha, akú som kedy čítala, rehotala som sa prakticky neustále. Stačí mi jeden taký záchvat smiechu, ako pri prvej časti, a budem spokojná.












#6 Waterfall (Lisa Tawn Bergren)
Táto kniha je tak trochu neznámou novinkou. Čítala som na ňu ale niekoľko podarených ne-blogových recenzií (teda väčšinou americké internetové magazíny), a možno to nebude márne čítanie.













#5 Wither (Lauren DeStefano)
Veľmi kontroverzná dystopická kniha, ktorá vyšla tento rok. Mnoho ľudí si ju chváli, teším sa. A znovu opakujem, že tá obálka je neskutočne dokonalá.














#4 Odhalenie (Marja Holecyová)
((Nemala som si umiestniť knižnicu rovno oproti miestu, kde teraz sedím. Práve som na túto knihu skoro minútu z diaľky hľadela a premýšľala, ako pekne sa vedľa ostatných zo série v poličke vyníma.))
Mariotovi dediči sú môj horúci kandidát na titul Prekvapenie roka. Musím dodávať, že sa mi naozaj ohromne páčia?











#3 Battle Royale (Koushun Takami)
Ako by som mohla vynechať knihu, ktorí toľkí považujú za zdroj Collinsovej Hier o život? Spomedzi celého tohto rebríčku som práve na túto najviac zvedavá.














#2 Bloodlines (Richelle Mead)
Knižka, na ktorú sa teším ako malé dieťa. Usilovne sa snažím vtĺkať ľuďom okolo do hlavy, že Vampire Academy NIE JE žiadna upírska infantilnosť, a oni ma usilovne ignorujú, takže až budem v auguste bláznivo tancovať okolo tohto spin-offu, dúfam, že v tom budú slušne pokračovať :-)











#1 Divergent (Veronica Roth)
Všetci moji známi na túto knihu priam spievajú ódy. Jediné, na čo čakám, je správna nálada - toto za žiadnych okolností nemôžem zmeškať.














***

8. Vedľajšie postavy

Mihli sa len na pár stranách, nikdy nestáli v centre pozornosti, možno preniesli pár slov a potom zomreli, ale my sme si ich úplne zamilovali.
(Nevylučuje sa s postavami, ktoré ste už mohli použiť v iných témach)


***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

3 komentáre:

  1. Na Birth Marked som ťa navnadila ja? muhahá :D :D :D ale je to fakt super vec....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Battle royale už na mě čeká na poličce a sem na něj fakt zvědavá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hm...Enclave -áno, ešte aj to si chcem prečítať :) Panebože mať tak všetok čas sveta!

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates