24. 6. 2011

Súťaž o Nádherné tvory: Máme víťaza!

S menším meškaním (viňte búrky, ktoré každý deň vyhodia internet) sa môžme konečne dozvedieť meno šťastného výhercu :-)


Ako to prebieha?

Možno sa medzi vami nájdu takí, ktorí šťastie v blogovej súťaži skúšali prvý krát, a tak malé vysvetlenie. Otvorím si vaše odpoveďové hárky, prerátam a skontrolujem body. Podľa toho, koľko bodov ste mali, sa presne toľko krát vaše meno dostane do žrebovania. Súťažiaci, ktorý odpovedal ako prvý a nazbieral 4 body, má čísla 1-4. Druhý súťažiaci s 10 bodmi má čísla 5-14. Tretí s 1 bodom má číslo 15 - a tak ďalej.

Do súťaženia sa vás zapojilo 19, a spolu ste nazbierali 75 vstupov (bodov).

Chvíľka napätia a náhodnosti...

A šťastná 58-čka a knižka Nádherné tvory patrí...

Romi


Na Rominu e-mailovu adresu bol zaslaný mail - na odpoveď ostáva 72 hodín, pokiaľ sa Romi neozve, budem losovať nového výhercu.

Nadprirodzené schopnosti

Všetky vaše odpovede som priebežne sledovala. Myslím, že sa mi najviac páčila schopnosť rozoznať lož, to bola asi jediná, ktorú som nečakala - každopádne, skvelý výber :D Ale keď ste už odpovedali vy, dlžím vám odpoveď aj ja: ja by som túžila po schopnosti premiestňovať sa. Neviete si ani predstaviť, koľko starostí by mi to ušetrilo, dochádzať z dediny, kde donedávna nebol ani len obchod do mesta je peklo :-)

Nadprirodzená schopnosť víťazky?
Chcela by som vedieť čítať myšlienky a nie preto, lebo myšlienky čítajú upíri a Edward :D To vôbec nie je ten dôvod, toto je moja vytúžená nadprirodzená schopnosť odjakživa, a to hlavne preto, lebo by som chcela vedieť odhadnúť zlé úmysly ľudí, vedela by som čo od nich očakávať, kto je úprimný a kto falošný a podobne :)

Čarodejnícke knihy...?
Objavilo sa 19 rôznych kníh alebo sérií. Len 6 z toho boli kúsky, ktoré ma zatiaľ úspešne stihli minúť :-) Najviac krát v odpovediach dominoval Harry Potter (13), nasledovaný Mariotovmi dedičmi (5), Eragonom (3) a Zaklínačom (3).

Spomenuli ste si napríklad na Eona (2), Percyho Jacksona (1), Společenství čarodějů (1), Pána prsteňov (1) a na niekoľko milých chuťoviek - krásny rozprávkový príbeh Dcéra čarodejníc (2), alebo Strážcov času od Marianne Curleyovej ((1) ...Arkarian... ♥_♥).

Ale úplne ma dostali traja ľudia, ktorí spomenuli slovenskú rozprávkovú fantasy Dievčatko z Krajiny drakov - trojdielna séria vychádzala v rokoch 2005-2006, a ja som vždy poctivo striehla, kedy vo Fifíkovi napíšu, že nový diel je už v predaji :-)

Myslím, že to by bolo z mojej strany asi všetko - Romi gratulujem a dúfam, že knižku užije - a vy ostatní sa na nejakú tú ďalšiu súťaž môžte tešiť už čoskoro :)

1 komentár:

  1. Ahoj :) To som ja - Romi :) Už som ti odpovedala na mail, som veľmi prekvapená, vôbec som nečakala, že by som mohla vyhrať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates