11. 7. 2011

Meme: Top týždňa (9)


Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

8 knižných sklamaní

Top týždňa na tému kníh, ktoré buď klamú telom, alebo mi napriek všetkej chvále neulahodili :-) A tentokrát - našťastie - len osem.



# Atramentový svet (Cornelia Funkeová)
Vážne som sa snažila mať túto sériu rada. Od polovice druhého dielu to už nešlo, a tretí som doklepávala po pár stranách niekoľko mesiacov. Vzdych.














# Triaška (Maggie Stiefvaterová)
Aj keď Maggie naozaj milujem, Triaška zanechala rozporuplné pocity. Priveľa nadšenia okolo jedného príbehu.














# Matched (Ally Condie)
Všeobecne obľúbené Matched mi nejako nie a nie zájsť pod kožu. Možno mi nesadol príbeh. Možno postavy. Možno štýl. Možno som už v tej dobe mala zo žánru načítané viac, ako tí, pre ktorých Matched bolo novinkou. Neviem. Každopádne, po veľkom očakávaní ma davová psychóza nestrhla.











# Girl in the Arena (Lise Haines)
Tešila som sa na túto knihu roky (roky - množné číslo), a o to viac som bola sklamaná.















# XVI (Julia Karr)
Toto mohlo byť VEĽKÉ. Vážne. Autorka mala HROMADU skvelých nápadov - ale nevedela ich podať. Stačilo mi zhruba prvých 20 strán, aby moje nádeje odleteli a už sa nevrátil. Recenzia čoskoro.













# Ghostgirl (Tonya Hurleyová)
Jedno slovo: reklama.
















# Súmrak (Stephenie Meyerová)
Verili by ste, že keď som potrebovala obrázok, musela som si ho ísť uploadnúť? Že doteraz som žiaden obálok s bledými rukami a jablkom na blogu nemala? Ovládla som schopnosť meniť v bežnom živote v rozhovore tému kedykoľvek, keď na Súmrak došlo... Niečo na tom bude.
Ja a Súmrak sa datujeme niekedy do roku 2007 (ešte pred slovenským vydaním) a po fenomenálnych ohlasoch od niekoľkých českých kamarátok... no, sklamanie.









# Odstíny života (Lusy Adams)
Pravdepodobne moje osobné sklamanie tohto roka. Úplne chápem, čo sa ostatným na tejto knihe páči, ale bohužiaľ, mňa nedostalo nič z toho.











***

10. Romantické dvojice

Pre všetkých tých, ktorí sa statočne prebili cez všetkých 9 tém, prichádza téma, o ktorej dúfam, že vám "ulahodí." :) Poďme spísať zoznam (10) najobľúbenejších knižných zamilovaných párikov.

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

5 komentárov:

  1. Si drsná :D:D Páčia sa mi tvoje názory, aj keď nemám ten istý názor na Triašku. A veľmi sa teší na Matched :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ghostgirl nebudem čítať už zo zásady, na Triašku mám zase opačný názor, to skôr druhý diel Linger sa vliekol a ja som ho čítal po kúskoch aspoň tri týždne (ale aspoň koniec stál za to) no a Matched mám dokonca aj v nemčine a stále sa k tomu neviem dokopať....
    Súmrak som začal čítať teraz, idem na celú sériu od Meyerovej :))
    Nuž, nuda robí divy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám Matched rada :) Práve kvôli tomu, že šlo o takú nevinnú knihu, ktorá ma dostala do kolien. Ky bol skvelý, jeho listy pre Cassiu boli úžasné :) Nepomôžem si :) A Odstíny života sa mi páčili zase kvôli humoru :D Ale každý máme iný názor :) A s Triaškou súhlasím. ja som ju stále nedočítala... O:-) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám teda Atramentový svet rada, Matched mi prišlo v pohode, Twilight je proste twilight a OŽ... no, s odstupom času si uvedomujem, že sa vlastne nič nestalo.:D Inak tie knihy nepoznám.:D Ale zaujímavý rebríček, hoci sa veľmi nezhodneme.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moje posledné trochu-sklamalanie bolo The body finder -> na základe recenzií som čakala veľa a, hm, nedostala som viac než fajn knihu.

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates