Video na stredu #25: This World We Live In  

Posted in

Na krásne 25-te video týždňa mám pripravenú zimomravú chuťovku. Jedná sa o spojenie troch knižných trailerov na tri knihy zo série The Last Survivors. Trailer je zložený len z jednoduchých obrázkov a animácií, ale hudobný aj zvukový podklad je v spojení s tým, o čo v tejto sérií ide, naozaj mrazivý.

Venované Stormy, ktorá sa ako prvá odhodlala otestovať, či je moje vychválenie tejto série založené na zdravom úsudku :-)

THIS WORLD WE LIVE IN

This entry was posted on streda, júla 06, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

4 komentárov

Och, Luu! :) Ďakujem za venovanie :) ♥ :) Tento trailer patrí medzi moje obľúbené! Perfektná séria a to som len v polke prvej časti :D :)

Wow, to vyzerá dobre. :D Ako to, že som o tom ešte nepočula???? :O :D:D

Je to už staršia séria, nikto sa nenamáha s reklamou, to asi preto :)

http://luu-san.blogspot.com/2010/08/susan-beth-pfeffer-last-survivors.html

tuhle sérii si toužím přečíst přečíst už od té doby, co jsem tady četla recenzi. Doufám, že se k ní jednoho dne dostanu, protože ten trailer mě navnadil ještě víc ^^.

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...