15. 8. 2011

Meme: Top týždňa (12)

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

10 najpríťažlivejších obálok

Veľa z vás túto tému poňalo ako najkrajšie obálky vôbec - vôbec to nevadí, ale môj zoznam budú len krásne obálky, ktoré boli jediným dôvodom, prečo som po knihe siahla.

# The Summer I Turned Pretty (Jenny Han)
Úplne náhodný výber kvôli kombinácií obálky + zaujímavého názvu vyústil ku môjmu zoznámeniu sa s touto sériou. Recenzia na ceste.














# Tris and Izzie (Mette Ivie Harrison)
Bože, taká pekná obálka! (a taká pekná blbosť) V anotácií sa hovorí niečo o modernom prerozprávaní zakázanej lásky Tristana a Izoldy, tak by sme logicky čakali nejakú zakázanú lásku na strednej škole... ale nie. Izzie je dieťa moderných čarodejníkov, ktorí majú vlastnú skrytú krajinu, a len ona ju môže svojimi silami zachrániť. Že to stále vyzerá schopne? Prvých 10 strán knihy vás vyvedie z omylu.










# The Adoration of Jenna Fox (Mary E. Pearson)
Ku Jenne Fox ma priviedla práve táto nenápadná UK verzia. Náhodne som hľadala nejakú krátku contemporary, a táto ma náhodne - po asi dvoch vetách, čo som o knihe deň pred tým počula - zaujala.
A kto by povedal, že je to takmer až sci-fi??












# Across the Universe (Beth Revis)
A očakávala som love story na vesmírnej lodi. Hell, ako som sa mýlila!















# Kafka on the Shore (Haruki Murakami)
O pánovi Murakami som vedela dávno predtým, než som knihu čítala, ale okrem mena a toho, že je to vraj dobré, som nejaký bližší pohľad nemala. A tak som si z knižnice odnášala hrubočizný anglický paperback iba kvôli magickému mačaťu na obálke. Neľutujem.












# Záblesk (Alexandra Adornetto)
Tento cover si u mňa vybojoval titul "Najkrajšia obálka 2010." To asi na vysvetlenie postačí.















# Pád (Lauren Kateová)
Nekorunovaný kráľ obálkových lákadiel. Tá dlhovlasá slečna v pekných šatách síce nemá s príbehom nič spoločné, ale komu to doma na poličke bude vadiť?














# Zavrhnutý (Becca Fitzpatrick)
Niektorí grafici vedia, čím sa prihovoriť dievčenskému srdcu.
















# Hex Hall (Rachel Hawkins)
Po takmer roku ignorovania tejto humorom nabitej zlátaniny som po knihe siahla len kvôli obálke. A mimochodom, pohľad na celú sériu - v totožnom štýle - je veľmi príjemný.













# Life As We Knew It (Susan Beth Pfeffer)
Mesiac. Oko mi zaujal mesiac. A potom to už šlo - názov, anotácia, reakcie, trailer. A nakoniec nadšené čítanie.
















***

13. Knihy, ktoré by ste chceli prežiť ešte raz
Pri niektorých knihách nám je ľúto, že už je koniec. Riešením by bolo vrátiť sa v čase a zažiť si ten skvelý príbeh ešte raz... pri ktorých (10) knihách či sériach by ste netúžili po ničom inom, než zažiť znovu čarovný pocit z prvého čítania?

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

1 komentár:

  1. Naprosto souhlasím, zvlášť mě učarovala obálka Across the Universe, Fallen a Halo. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates