29. 8. 2011

Meme: Top týždňa (13)

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

5 kníh, ktoré by som chcela prežiť ešte raz

S nechceným týždenným meškaním - 5 mojich unikátnych čitateľských zážitkov, ktoré by som si chcela prežiť ešte raz.

# Harry Potter (J. K. Rowlingová)
No, kto by nechcel.

















# Vampire Academy (Richelle Mead)
Oh, tých výbuchov smiechu! Tých neveriacky vyvalených očí! Tých sĺz! Tých priblblých zamilovaných úsmevov...
Po tretej a štvrtej časti získal snáď každý skalopevný dojem, že Richelle Mead je žena schopná všetkého. Závidím každému, kto sa do tejto série vrhne s tým, že vôbec nevie, čo ho čaká.











# Hry o život (Suzanne Collinsová)
Fenomén, ktorý zvrhol upírov z políc kníhkupectiev - právom tvrdím, že tok 2012 bude rokom dystópie. O tom som však minulý rok nemala ani potuchy...
A nemala som ani potuchy, čo ma čaká pri tejto knihe. Bola som s ňou v noci hore takmer do svitania.













# Kafka na pobreží (Haruki Murakami)
Unikátny čitateľský zážitok - jeden z najsilnejších, aké mi kniha kedy priniesla. Nemám viac čo povedať.















# Zaklínač (Andrzej Sapkowski)
Veľmi živo si pamätám, ako som túto sériu po prvý krát čítala - cez obedňajšie prestávky. Tie v našej škole trvajú fakt dlho - v nižších ročníkoch 45 minút, v posledných dvoch (pokiaľ máte pred obedom šťastie na dvojhodinový seminár - čo zvyčajne máte) 60. Na obedy som v tom čase nechodila a tak som sa mohla venovať tejto ságe... ktorá ma pohltila tak, že som na 45 minút vždy zabudla na svet.













***

14. Knihy, na ktoré nikdy nie je čas
Už mesiace alebo roky si vravíte, že si ich KO-NEČ-NE musíte prečítať... a aj tak si vždy nájdete niečo iné. Knihy, na ktoré sa chystáte už celú večnosť - ale stále sa ku nim nedokážete dostať.

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

2 komentáre:

  1. VA prostě stojí za přečtení znovu. Celou sérii jsem četla dvakrát. Je toho tolik, co člověku znovu vykouzlí úsměv na tváři, slzu v oku a tolik, co člověk zapomene. :)
    HP nějak nemusím. Někde v zadu v hlavě si říkám, že byhc se mohla překonat a tuto skoro klasiku si přečíst. Uvidím. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Absolútny súhlas so všetkými, len Murakamiho som nečítala. Hoci jeho kniha Hard Boiled Wonderland bola tiež unikátnym čitateľským zážitkom. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates