Meme: Top týždňa (14)  

Posted in ,


Top týždňa - začni týždeň topkou kníh!
Viac informácií priamo na blogu.

Knihy, na ktoré nikdy nie je čas

Ten titul by mal skôr znieť "Meme, na ktoré nikdy nie je čas" :)


Anna and the French Kiss (Stephanie Perkins) - povedzme, že len čakám na správnu čitateľskú náladu. (Ani slovo o tom, že už niekoľko mesiacov.)


A Certain Slant of Light (Laura Whitcomb) - pravidelne si na túto knihu spomeniem každých pár mesiacov s veľkou hrôzou: zase som ju zabudla rozčítať! 
Myslíte, že tentokrát nezabudnem?

Crescendo (Becca Fitzpatrick) - pamätám si, ako som niekedy v novembri Judit hovorila, že to budem čítať pravdepodobne až po Novom roku.
Ako dobre, že som nezmienila, po ktorom.

A Great and Terrible Beauty (Libba Bray) - viete, že plánujete čítať knihu PRÍLIŠ dlho, ak ju za ten čas stihnú kúpiť, preložiť a vydať.

Skinned (Robin Wasserman) - keď som túto sériu 3x posunula v mojich blogovo-čitateľsko-recenzentských plánoch do ďalšieho mesiaca, prestala som si robiť plány.


Výnimočná (Kristin Cashore) - *ticho sa plíži preč*

Glass Houses (Rachel Caine) - jedna z najznámejších a (vraj) najlepších upírskych YA sérií, čo viac povedať. Jasné, že som ju ešte nečítala.

Glimmerglass (Jenna Black) - nebudem preháňať, ak poviem, že na túto knihu si robím vážny zálusk už od vydania - ale dodnes som sa k nej ešte nedostala. A pomedzi to už akosi vyšla aj druhá a tretia časť!

Poison Study (Maria V. Snyder) - už niekoľko mesiacov pozorujem, ako pod obrázok na začiatku úplne neznámej série pribúda na Goodreads stále viac a viac hodnotení mojich priateľov. Vzdych.

Alanna (Tamora Pierce) - však ja ju jedného dňa prečítam.

This entry was posted on pondelok, septembra 05, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

4 komentárov

*Glimmerglass* Bude někdy v dohlednu? Nebo máš TBRS přecpanou? :)

Dala som si pravidlo, TBRS naplniť-vyprázdniť-naplniť-vyprázdniť... už je tam len 6 kníh, blížim sa zase ku vyprázdneniu :D Ešte neviem, či začnem v ďalšej TBRS, ale na 200% bude séria prečítaná do konca roka, to môžem zaručiť! ;)

božínku, ty jsi na sebe krutá, to bych nezvládla :D
Sice si myslím, že většině se tahle série líbit nebude... ale doufám, že tobě by mohla :)

Kuš! Dlhodobé pozorovanie ukázalo, že keď sa tebe, Judit, Triss alebo Stormy niečo mimoriadne páči, bude sa to - aspoň páčiť, keď už aj nie mimoriadne - aj mne :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...