Meme: Top týždňa (16)  

Posted in ,

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

7 najemotívnejších príbehov

# Likely Story (David Van Etten)
Ak môžem začať zoznam niečim veselým, bude to určite Likely Story. Siahla som po nej úplne náhodou, a ešte takmer uprostred noci, v štýle - prečítam pár strán a idem spať. Nakoniec som tú knihu dočítala na jedno sedenie, a prvú polovicu som sa seriózne v kuse nahlas rehotala. Šialený, veľmi šialený príbeh zo sveta, kde sa dcéra seriálovej herečky rozhodne napísať svoju vlastnú telenovelu, pobaví najmä všetkých, ktorým sadol štýl humoru v inej šialenej knižke, konkrétne...








# Hex Hall (Rachel Hawkins)
Ja a Hex Hall? Podobný príbeh (len s tým rozdielom, že tento krát som spať šla.) Polo-paródia o tom, čo sa stane, ak sa v škole stretnú víly, čarodejnice, vlkolaci, upíri a duchovia = veľa, veľa smiechu.













# Looking for Alaska (John Green)
Toto bola EMOČNÁ BOMBA. Taká skvelá kniha a tak málo ľudí tu o nej vie - nechápem (no garantujem, že čoskoro vám Johna Greena a jeho diela vo veľkom peknom článku predstavím). Od smiechu k slzám behom dvoch viet... nezabudnuteľný zážitok.












# Hry o život (Suzanne Collinsová)
Potrebuje komentár? Je vôbec niekto, s kým isté scény nezamávali?















# Forbidden (Tabitha Suzuma)
Beznádej a zlosť ako protiklad ku niečomu veľmi krásnemu. Maya a Lochan sú súrodenci, ktorí v úplne dysfunkčnej rodine objavili zakázanú lásku jeden k druhému... ale čo z toho, ak ich krásny cit nemá do budúcna nádej?













# Malá princezná (Frances Hodgson Burnettová)
Srdcovka môjho detstva, Malá princezná je veľmi známy príbeh, ktorý pohne každým malým i veľkým.















# Vampire Academy (Richelle Mead)
Vždy som bola presvedčená, že akokoľvek emotívna kniha je, tak ma do záchvatu plaču proste nedovedie... a potom prišiel Blood Promise, a moje presvedčenie bolo ÚPLNE V KELI. Rose totiž bola nešťastná. A bola nešťastná takým spôsobom, že som úplne bez príčiny bola nešťastná s nou.












***

17. Knihy, ktoré by si zaslúžili viac pozornosti
Knihy nedocenené, málo známe... skryté poklady, o ktorých takmer nikto nevie, a ktoré by si určite zaslúžili viac pozornosti!

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

This entry was posted on pondelok, októbra 17, 2011 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

1 komentárov

Jéé :D niekto si spomenul na malú princeznú. Ja tú knihu jednoducho zbožňujem :)

A k Forbidden som sa ešte nedostala, ale keď to tu tak vychvaľuješ, tak to už hádam v blízkej dobe zvládnem :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...