24. 10. 2011

Meme: Top týždňa (17)

Top týždňa je týždenné meme organizované priamo na tomto blogu.
Čo-kde-kedy-ako a vôbec všetky potrebné informácie nájdete -tu-.

7 kníh, ktoré by si zaslúžili viac pozornosti

# Forbidden (Tabitha Suzuma)
Prečo? Pretože to bolo úžasné. A pozná to hrozne málo ľudí.















# Kroniky temného dávnoveku (Michelle Paverová)
Fantastická séria pre čitateľov zhruba vo veku 11-15 rokov. Hlavý hrdina putuje pravekým svetom, zažíva dobrodružstvá na zasneženom severe, na brehu mora alebo v močiari... skvelo napísané, magické, originálne... neznáme...












# Vampire Academy (Richelle Mead)
V zahraničí? Nie, tam by nebolo treba, ale u nás, u nás!
















# Looking for Alaska (John Green)
Na stranu jednu mám pocit, že je táto kniha v zahraničí dosť známa... ale zároveň sa mi zdá, že sa o nej takmer nehovorí. Chyba.
Jedného pekného dňa vám o nej pokecám viac...













# Kroniky západného pobrežia (Ursula K. Le Guinová)
Vždy sa mi zdalo, že keď sa povie Le Guinová, vybavia si skôr ľudia Čarodeja Zememorí. A pritom táto trojdielna séria tej pôvodnej hravo konkuruje - ak ju aj v niečom nepredčí.














# Staré království (Garth Nix)
A že len Staré království? Vôbec všetko, čo Garth Nix napísal, by si zaslúžilo viac pozornosti.















# The Last Survivors (Suzan Beth Pfeffer)
Pretože všetky pseudo-katastroficko-post-apo žánrové príbehy len nehanebne vykrádajú tento.















***

18. Obľúbené klasiky
Či už pri povinnom čítaní, alebo sami z vlastnej vôle, rande s niektorou knižnou klasikou ste si už istotne dali. Máte svojich 10, ktoré sa vám výnimočne páčili?

***

Do linkovača môžte zapísať vami vyplnené meme. Neodkazujte na úvodnú stránku blogu, použite rovno link na príspevok. Ostatní si tak budú môcť rýchlo pozrieť, aké rebríčky ste zostavili ;-)






V prípade, že blog nemáte, a chcete sa zúčastniť, môžete vaše rebríčky písať dolu do komentárov :-)

6 komentárov:

  1. S Garthom Nixom úplne súhlasím!!!Síce som Staré kráľovstvo ešte nečítala, ale rozhodne sa na to chystám. Ja som od neho zatiaľ čítala len Kľúče od kráľovstva aj to len prvé tri, ale aj na zvyšok sa chystám :D
    ostatné knihy som zatiaľ nečítala, ale niektoré som videla v knižnici a aj som nad nimi uvažovala, no nakoniec som si ich nezobrala... takto im dám šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yay, Nix fan! :D Ja milujem jeho veci, má bombastickú predstavivosť ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja keď som prvý krát siahla na Pana Pondělí tak som sa zamilovala :)) musím sa dopracovať aj k štvrtku až nedeli a aj starému kráľovstvu lebo ten nápad a spracovanie je proste úžasné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oblíbené klasiky -
    takže
    1. - 7. příčka HARRY POTTER... :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Letopisy z hlubin věků, ano, ANO! VÍCE pozornosti by to chtělo, naprosto souhlasím! Možná je to kniha pro mladší děti, ale je úžasně napsaná, originální, magická knížka!
    A musim říct, že máte na slovensku hezčí obaly, u nás máme takový nevýrazný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sú aj pekne spracované, ilustrácie vo vnútri sú úžasné, ozaj škoda, že sú také málo známe :)
    Musím si niekde poznačiť nejaký tématický celok ohľadom podobných zabudnutých kníh... :P

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates