Putovný čitateľský denník 2012 - formulár na prihlásenie  

Posted in

Projekt neumrel, s meškaním - no predsa - pokračujeme prihlasovaním.


Pripomínam: prihlasujú sa IBA ľudia so SLOVENSKOU poštovou adresou. Záujemcovia s ČESKOU adresou nájdu informácie u Abyss.

V stručnosti, ako to bude prebiehať ďalej:

Po vyplnení formulára vám každému pošlem na mail odkaz na zdieľaný dokument. Tam sa dohodneme presnejšie, napíšeme si adresy, zodpovieme prípadné otázky.

Pod článok, kde som sa pýtala na záujem, napísalo plus-mínus 10 ľudí. Keďže som bola väčšinu decembra out, a ktovie, koľko ľudí sa reálne prihlási, bude možné pridať sa do projektu do konca januára 2012. Ak spozorujeme prílivovú vlnu prihlásených, tak tento deadline skrátim - uvidíme :-)

Ešte raz sa ospravedlňujem, že ako organizátor som najomeškanejšia zo všetkých, ale mala som krutý mesiac v škole :-)

Čo sa týka blogu, bude všetko pokračovať od Nového roka, vrátane Topu týždňa a niekoľkých nových vecí, ktoré mám pripravené, a dozviete sa o nich už čoskoro :-)

This entry was posted on pondelok, decembra 19, 2011 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

7 komentárov

to nevadí :D

btw ako dopadli skúšky :)

PS: už sa veľmi teším na tento projekt :D

Super :) Už sa nemôžem dočkať, kedy sa ku mne čitateľský denník dostane :)

je to úžasný nápad, už som sa aj prihlásila a v škole držím palce, tvoju výdrž v učení by som chcela :)

dala som tam aj jednu otázočku :) ale asi bola zbytočná :)

Lucia - zatiaľ mám za sebou 7 z 12, ešte 5 bude v januári, ale doteraz... celá škála od A až po E :D :D

Ad otázka, budeme mať jeden diár, a ten si budeme posúvať :) Dám vám potom jeden návrh v dokumente, čo s ním, až projekt skončí :)

Btw, diár som dnes bola kúpiť, váhala som medzi dvoma obálkami... tak tu je nakoniec víťazná :)
http://www.papirnictvi-zbranek.cz/obrazky/image-39042~234.jpg

Aaaa Luu :D :D ja som si asi dva týždne dozadu kúpila presne tento!!! dúfam, že si ich nepomýlim :D :D

Krásny si vybrala :) ked som si ja diár kupovala :) tak som váhala aj nad týmto, ale potom to vyhral krásny dobro čierny :) ... no potom mi napadlo že to bola divná otázka, :D :) ale to až po odoslaní :)

Krásny diár, aký pozitívne ladený, akurát na pozdvihnutie nálady :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...