24. 1. 2012

Kto vyhral Alasku?

Wow. WOW. - niečo také som si vravela vždy, keď som otvorila hárok s vašimi vstupmi do súťaže. Jednak ste trhli rekord v počte prihlásených do nejakej súťaže na tomto blogu, a jednak...

Hrozne ma dostalo to, čo ste písali. Políčko na odkazy som vložila do formulára len pre to... pre to, že sa to vždy tak robí, vždy sa vo formulári dá priestor na pripomienky alebo odkazy. Ale vaše odkazy ma naozaj dostali a keď poviem ďakujem, tak to bude za také skvelé slová málo, no napriek tomu... ďakujem :) :)

A preto som rada, že výhercu namiesto mňa vyberal random.org :)
A Looking for Alaska od Johna Greena získava...

Alabell


Naozaj vám ešte raz všetkým ďakujem za účasť aj vaše slová :) Ak ste nevyhrali, tak nesmúťte smúťte, lebo táto kniha je ozaj skvelá, a ak sa nechcete pripraviť o skvelý zážitok, budete si ju teraz musieť zháňať sami :)

A už úplne na záver - ľudia, to nemyslíte vážne! Toľko z vás nevie štrikovať? :D

7 komentárov:

  1. Zase som nevyhrala? chjo... ale že sa vôbec čudujem... výherkyni gratulujem :)
    Luu a ty vieš štrikovať? ja síce nie, ale sk zorganizuješ štrikovaciu párty možno sa to aj naučím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ha-hááá! :D Ja štrikovať viem! :D Aj hačkovať ;) Gratulujem výherkyni a Saši, na budúce! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozrejme, že viem štrikovať! :D Čo ste VY robili, keď neboli počítače?? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luu ja som čítala :P :D :D
    takže hovoríte že bude štrikovacia párty kde ma budete učiť štrikovať? :D :D
    Simi: díííík :-* (chceš tým naznačiť, že vyhrám tú súťaž u teba? :D :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Saši: To neviem... ak podplatíš random.org, tak určite :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. challenge accepted!! :D :D :D just kiddin'... or am I? :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ještě jednou waaau :-) no už jsem na tu knihu strááášně moc zvědavá! hned mám lepší den :-))

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates