Video na stredu #38: Howl's Moving Castle  

Posted in

Howl's Moving Castle je jeden z mojich najobľúbenejších filmov vôbec, a ja som ho videla už hriešne veľa krát hneď v niekoľkých jazykových verziách (a ak vám môžem odporučiť - neváhajte nad originálnou, japonskou - titulky nie je problém zohnať).

O tom, prečo ho tu vidíte ako video týždňa, a čo má japonský anime film spoločné s Fantastickým februárom, sa dočítate zajtra.

HOWL'S MOVING CASTLE

This entry was posted on streda, februára 01, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

3 komentárov

wow ten trailer vyzerá super! asi by som si to mala kuknúť

tiež som si to povedala...animované filmy som nikdy nejak extra nepozerala ale tento trailer ma fakt zaujal :)

Já mám ráda všechna anime od Hayaa Miyazakiho, konkrétně tohle anime mám společně s Cestou do fantazie nakoukáno tolikrát, až mě to vlastně zaráží. :D Možná v nejbližší době zase skouknu. x))

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...