25. 3. 2012

Kto vyhral Hry o život?

Minimálne tie, o ktoré sa súťažilo?


Prieskum verejnej mienky položený 47 súťažiacim naznačuje, že najviac z vás fandí Katniss bez ohľadu na to, ktorého z chlapcov si vyberie. Nasleduje ako inak team Peeta, Gale, a na záver - no určite nie posledný (...síce... teraz skutočne posledný...) - team fanúšikov brady Senecu Cranea ;D

A prečo by ste si Hry o život mali ihneď prečítať, ak ste tak ešte nespravili? Sama by som to nepovedala lepšie, ako vy vo vašich odpovediach. Keby môžem, priložím ich sem jednoznačne všetky ;)

Nikto by si nemal nechať ujsť príležitosť, pretože tieto knihu sú niečím, čo človeka prinúti rozmýšľať. Akí sme, čo by sme robili na mieste Katniss, kam vlastne naša spoločnosť speje.... Mohla by nastať rovnaká situácia? Mohla. Mne sa dokonca zdá, že sčasti autorka pracovala už so svetom, v akom žijeme, len si možno plne neuvedomujeme súvislosti. Vykreslila, čoho všetkého je človek schopný urobiť v hraničnej situácii - nenávisť, krutosť, zabíjanie. Namiesto toho, aby sa však zamerala len na negatívnosť, rovnako úžasne zobrazila i lásku, nádej, chuť žiť. Mňa táto séria prinútila rozmýšľať, celé dni, týždne.... To sa mi nikdy pri nijakej knihe nestalo. Takže aby som to zhrnula, táto kniha je podľa mňa o samotnej podstate ČLOVEKA. A preto by si ju mal každý prečítať.
- Aneta

Úspešne prečítané. Už dvakrát. Prečo? Lebo je to úžasné, prepracované, skvelé, a neskutočne choré. Budete sa smiať, plakať. Budete šokovaní. Budete nechápavo krútiť hlavou. Nebudete spať, kým neotočíte poslednú stranu. Proste je to od začiatku do konca jedna veľká knižná jazda, a ako by si to preboha niekto mohol nechať ujsť?
- Miruš

Lebo budete mať celý život pocit, že ste prišli o niečo dôležité a tento pocit prázdnoty nezmizne pokým neprečítate HRY O ŽIVOT! Takže rýchlo na to :)
- Nikola

No áno, áno, a teraz to najdôležitejšie. Trilógiu Hry o život si na poličku postaví súťažiaca so šťastným číslom 32...

Angie

Z mojej strany gratulácia :) Film má už premiéru za sebou (ktorú som ja nanešťastie musela kvôli škole nečakane oželieť) - no povedzte, mám sa na čo tešiť? :)

3 komentáre:

  1. gratulujem vyherkyni :) som autorkou prveho komentu, takze uz asi vies, ze knihy milujem, pre mna najlepsie seria vobec... bola som na filme a az tak vela som neocakavala, len som dufala, ze to nebude prilis zle... a vvies co? ja ten film milujem, rovnako i moje komosky :D herci i atmosfera bola uzasna, na to, ze to bol taky dlhy film ubehol neskutocne rychlo, hudba taktiet dobra, polovicu filmu som mala ja aj baby zimomriavky... ano, koniec len akosi zbuchali, ale ked som spokojna ja - obrovsky fanusik - tak to nemoze byt az taka katastrofa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takisto gratulujem výherkyni :) ja som už tiež film videl a veľmi sa páčil, bol vynikajúci, myslím si, že výkony hercov boli veľmi dobré, lenny kravitz v dobrom prekvapil, film sa dosť pridŕžal knihy (až na pár detailov), čo oceňujem, pretože nie vždy je tomu tak (viď Zlatý kompas).... ja si nemyslím, že by bol koniec zbúchaný nejako narýchlo.... úplne som spokojný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto ma pobavilo :) Vždy sa do komentárov a súťaží podpisujem ako Angie a nikdy nevyhrám, a keď vyhrá meno Angie tak som to neni ja :D ..ale musím povedať, že ma to riadne zmiatlo, asi 5 minút som normálne uvažovala, či som nebola v nejakom tranze a náhodou sa do tej súťaže nezapojila :D
    Samozrejme gratulujem výherkyny-menovkyni....a týmto dňom sa stávam Angie s hviezdičkami :D zvykla som sa tak rozlišovať na niektorých fórach, tak vidím, že musím začať aj tu :D


    a inak sa mi veľmi páčilo čo napísala "Nikola" stručne a výstižne opísané Hry o život :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates