Zahraničné blogy?  

Posted in

Tento článok nie je žiadne zamyslenie ani podobná záležitosť. Inšpiráciu však našiel v skvelom článku od Triss.
Anglo-americká blogsféra je neskutočne veľká a nájsť kvalitný blog je ako hľadať ihlu v kope sena. Ak však máte záujem sa v nej trochu porozhliadnuť, odporúčam pár mojich obľúbencov:

Môj najobľúbenejší blog vôbec. Objavila som ho asi ešte v roku 2010, keď sa ocitol v rebríčku Top 10 blogov z Veľkej Británie. Okrem skvelých IMM, ktoré som si prešla spätne úplne všetky a vyhrabala z nich TONY zaujímavých kníh tu nájdete tematické mesiace a víkendy, články, kopu odporúčaní, recenzií a hosťovských príspevkov.


Môj obľúbený blog zameraný na contemporary. Mimo recenzií odporúčam mesačné prehľady očakávaných kníh a všetky rubriky, ktoré sa nejako týkajú predstavovania nových titulov - autorka buď predstavuje ešte nevydané knihy s veľkým predstihom, alebo píše o takých, ktoré už vyšli, no pravdepodobne vás na vašu škodu široko obišli.


Mundie Moms je blog, kde nikdy nečítavam recenzie. Podobne ako The Story Siren totiž na ňom o všetkom píšu len maximálne kladne - všetko je AWESOME a MY FAVORITE a I LOVED a I (HIGHLY) RECOMMEND (ak mi nájdete jednu recenziu, v ktorej sa nevyskytne ani jedno z toho, zjem čajník). Mimo recenzií však MM organizujú TONU promo akcií - od interview s autormi, ktorí poskytujú interview s postavami, live-chaty, fan-arty, blog-tours, zverejňovanie teaserov, prvých kapitol, filmových správ, preview... ak aj recenzie, kde nikdy nepadne krivého slova nemusíte, zvyšok stojí za to.

Tento blog bol tuším úúúplne prvý, ktorý som začala sledovať, pretože sa mi páčil štýl, akým autorka píše, a prakticky vždy sa jej názor zhodoval s mojim. Dnes dávam do pozornosti rubriku Publisher Spotlight - majiteľka ňou technicky robí reklamu vybranému vydavateľstvu, ale vďaka tomu v nej nájdete väčšinou celkom neznáme a zaujímavé kúsky.

ALL THINGS URBAN FANTASY
75% paranormálne romance pre dospelých, 25% YA. Hádam jeden z prvých 5 blogov, ktoré som začala pred vlastným blogovaním navštevovať, kde som pochopila princípom giveaways, ARC a blogovému "slangu" všeobecne. Za zmienku stoja okrem recenzií mesačné prehľady Hot Off The Press a rubrika Cover Art Coverage, kde autorky hodnotia nové obálky.

A čo vy? Sledujete zahraničné blogy? Vedeli by ste odporučiť nejaký váš obľúbený?

This entry was posted on sobota, apríla 07, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

4 komentárov

Najväčší problém, čo mám so zahraničnými blogmi je, že všetky sú podobné tomu, čo si už ty spomenula - Mundie Mums. Sotva nejaké negatívne recenzie, všetko vychvaľujú a máločo kritizujú. Ja osobne preferujem recenzie, v ktorých je vypísané všetko, čo v knihe nehralo, predsa len, ak aj dá niekto 4 či 5 hviezdičiek, stále sa tam nájde niečo, čo nie je až také skvelé, máloktoré dielo je totiž dokonalé a nikdy nesadne každému. :)

V poslednej dobe cudzokrajné blogy veľmi nesledujem, prídu mi všetky na jedno kopyto a ešte k tomu sa všetko, čo potrebujem, dozviem cez Goodreads sledovaním recenzentov, ktorých štýl mi vyhovuje a ktorí nehodnotia všetko kladne. :) Keby mám niektorý blog odporučiť, tak asi http://inkscratchers.blogspot.com/p/review-archive.html

Trošičku som sa rozpísala, tak hádam nevadí ;)

P.S. Čo je to IMM?

IMM je In My Mailbox :)
Ja si vždy preletím sledované blogy cez interface Bloggeru (preto nikoho z CZ/SK nesledujem Bloggerom, všetkých mám na Bloglovin), otvorím maximálne keď ma niečo zaujme, a na tieto menované prípadne vletím raz za týždeň a pozriem, čo nové :)

Zvaľujem ten strašný pozitivizmus na 2 veci - jednak sú to mladí blogeri, ktorí ešte nevedia, čo je dobré; a potom sú tu tí veľkí giganti, ktorí žijú len na knihách od vydavateľstiev, a robia iba reklamu This is sooo awesome, I loved all the characters, I totally didn't excepted this, it's amazing and I absolutely recomment it to all Twilight lovers!!! - všetky recenzie sú rovnaké :-/

Páni :) Ani jeden ze zmíněných blogů neznám, díky za tipy, určitě je prošmejdím :)

já moc zahraniční blogy nesleduju (no dobrá, dodneška jsem ani nepřemýšlela o tom, že bych nějaký sledovat začala... :D), ale tvůj článek mě optimisticky naladil a určitě se na zmíněné blogy podívám. :))

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...