14. 5. 2012

Mesačná chvastačka (február, marec a apríl 2012)

Mesačné meme organizuje Judit.

(This is gonna be awkward.)
Priznám to na rovinu:
Vykradla som banku.
Kníhkupectvá vykradli mňa a moju peňaženku.

Február a marec:

Richelle Mead: Vampire Academy #1-4: postupne som v priebehu týchto dvoch mesiacov zhromaždila všetky knihy, čo mi ešte chýbali - červená VA je konečne kompletná na poličke a ja osobne som veľmi sklamaná, že sa nenaplnili moje dlhoročné očakávania - tj. že v deň, kedy si kúpim poslednú časť, padne z neba vyhlásenie, že VA bude vychádzať v slovenčine.

Spolu to vyzerá krásne:


Erin Morgensternová: Nočný cirkus - je možné, že vy ste o tejto knihe ešte nepočuli - no ja si pamätám, ako sa o nej istý čas na zahraničných weboch veľmi živo hovorilo. Hodnotenia sú skvelé - len zhrabnem čas a ide sa na ňu.


Rachel Kleinová: Denník nočného motýľa - nestáva sa často, že by ma v balíku zaskočila kniha, o ktorej som nikdy nepočula. Vlastne teraz sa to stalo po prvý krát. Denník nočného motýľa vyšiel bez povšimnutia niekedy v lete minulého roka... čo myslíte, vykľuje sa z neho skrytý poklad?

Krystyna Kuhn: Katastrofa (Údolie #2) - Katastrofa je, že som ešte stále neprečítala prvú časť. Ale na teba dôjde, Hra...

Megan Whalen Turner: The Queen's Thief 2 a 3 - ach, prečo som ja opäť len nepočkala, kým dočítam prvý diel, a až potom si predsa kúpim ďalší... iróniou je, že prvá časť série, The Thief, sa mi počas prvej polovice zdala ozaj dobrá - teda keď na ďalšie diely naskočila zľava, neváhala som. The Thief sa nakoniec až taký dokonalý nezjavil. Škoda.

Ally Condieová: Dokoncalý pár (Dokonalý pár #1) - dlhoočakávaná dystopická novinka, ktorá nadchla čitateľov po celom svete... och, znie to ako z reklamného sloganu. Ale to fakt. Ally Condieovú raz niekto označil za "divu" dystopického YA žánru. Fanúšikovia romantiky by sa mali v kníhkupectve pristaviť.

Trošku klasiky - Charles Dickens a A Tale of Two Cities, Charlotte Brontë a Vilette, Mary Shelley a Frankenstein a Nathaniel Hawthorne a The Scarlet Letter - všetky štyri som si chcela prečítať už veľmi dlho, a teraz som ich vystriehla veľmi lacno :-)

Scott Westerfeld: Škaredí (Škaredí #1) - dve slová: slovenská obálka. Sériu Škaredí som už kedysi dávno čítala, no slovenská obálka má na dotyk také kúzlo, že keď som ju prvý krát chytila, mala som chuť prečítať si ju ešte raz.

Dominika Spodniaková: Súboj lásky - no toto, slovenská autorka! Chcete vedieť viac? Sledujte blog - už čoskoro ;-)

Ursula K. Le Guinová: Na krídlach vetra - je hriech, že ju mám už od marca a ešte som sa do nej nepustila. MILUJEM Ursulu K. Le Guinovú - jej série ma tak nejako prirodzene sprevádzali celou mojou "čitateľskou kariérou" :-) Okrem toho, že sú fantasticky napísané, je to aj niečo viac - jej knihy a jej magický systém sú jedným z kameňov modernej fantasy. Ak si myslíte, že Christophera Paolini je originálny autor, prečítajte si Le Guinovú. Rýchlo prídete o ilúzie.

Maria V. Snyder: Inside (Insider #1-2) - MILUJEM OMNIBUSY! A milujem OMNIBUSY V PREDPREDAJOCH! Ak chodíte na BookDepository.com, nájdete občas knihu v predpredaji za 4,68€. Ešte dávno cez zimu som tak našla tohto krásavca - Inside Out a Outside In v jednom balení za necelých 5€.

Rachel Vincent: Soul Screamers (Soul Screamers #0.5-2) - A viete, čo milujem ďalej? ZĽAVY NA OMNIBUSY! Autorku môžete poznať z jej u nás absolútne neznámej série Shifters. Obe série, Soul Screamers aj Shifters, majú podozrivo vysoké hodnotenia, aby som ich nechala len tak. Zvlášť ak za 2 a pol knihy dám 5€.

Alison Goodmanová: Eon, zaklínač drakov (Eon #1) - poďme pridať na zoznam milovaných vecí Eona! Mimo toho, že je to asi tretia kniha, ktorú som tu recenzovala, je úžasná a fanúšikovia klasickej fantasy by ju nemali minúť.

Candace Bushnell: Leto v meste (Denníky Carrie B. #2) - Carrie B., konečne! Denníky Carrie B. boli pre mňa veľkým prekvapením - teraz, keď mám v rukách druhú časť, môže konečne nasledovať recenzia.

Okrem toho som dostala jedno veľmi špeciálne prekvapenie... nečakajú RC Strach múdreho muža! Úbohá väzba to bohužiaľ nevydržala a presne v strede sa zlomila na dve časti, ale inak nebolo nič, čo by som knihe mohla vytýkať :) Dnes je už v predaji aj dokončená verzia, čiže, bežte si po ňu! Mňa dostala viac, než prvá časť.

Apríl:



David Gemmell: Trója (#1-3) - och, moje srdce vynechalo úder. Trója, moja, padla z neba, darovaná, som zamilovaná. 

Jonathan Safran Foer: Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko - študujem v Bratislave prakticky na skok od niekoľkých kníhkupectiev - Eurovea, Obchodná... v prípade núdze Univerzitné kníhkupectvo na Štúrovej. Veľmi rada a veľmi často do nejakého ujdem počas prestávok medzi hodinami - a takto som raz hneď pri vchode narazila na túto krásavicu (ľutujem, že som vám neodfotila vnútro). Odišla som z kníhkupectva s odhodlaním, že o týždeň sa pre ňu vrátim... keď som prišla domov...
...a tam kniha ako darček :-)
Mám za sebou prvú kapitolu a očakávania sú ozaj vysoké. 

Katie Kacvinsky: Awaken (Awaken #1) - ešte niekedy v októbri alebo novembri som odpomohla mojej peňaženke od spomínaných 4,68€ a predobjednala si Awaken :) Takmer všetci moji známi túto knihu milujú, a ja si ju chcem prečítať už odkedy vyšla, čiže... KONEČNE! 

Robert Muchamore: Záťah (Cherub #4) - z mojej strany zvedavosť, uvidíme... :-)

Stephen Chbosky: Charlieho malé tajomstvá - v zahraničí veľmi známa a obľúbená kniha z 90-tych rokoch minulého storočia. Tak známa, že sa konečne dočkala aj vlastného filmu, ktorý by mal odpremiérovať niekedy na jeseň. Česť písať recenziu si nenechám ujsť.

A aby som nezabudla, spravila som si tentokrát fotku - ten formát je DOKONALÝ. Katastrofu aj Škaredých si môžte porovnať hore (napríklad Nočný cirkus je normálnej veľkosti) - a Charlieho malé tajomstvá sú ešte menšie. Milujem maličké knihy. Milujem :-)


Trojmesačnú chvastačku sponzorovali: ja, vydavateľstvo Ikar, vydavateľstvo Slovart a úžasný E.

13 komentárov:

  1. To ti teda trvalo, už od neviem kedy tu čakám na to kedy konečne zverejníš chvastačku :P
    VA vyzerá naozaj krásne, všetky časti takto vedľa seba. Ja som si myslela, že Awaken si už čítala a páčilo sa ti to, teraz sa bojím, že čo na to povieš :S
    btw Luu ty si rozum potratila? kúpiť celú sériu keď si ešte nedočítala prvú časť? ts ts :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej, spravila som to prvý aj posledný krát, bola som v polovici a vyzeralo to dobré, ale už nikdy, nikdy, nikdy :-/
    A nič také nepoviem, aj keď sa mi to nebude páčiť, ak to bude pre mňa moc zlé tak to vybavím jedným statusom na GR a nebudem s tým ďalej otravovať O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne zdieľam tvoju pasiu pre malé knihy, dobreže som nešla vyskočiť od šťastia, keď mi ešte minulý rok prišlo Delirium vo formáte len o niečo väčšom ako vrecko na nohaviciach :DD
    tie VA vyzerajú vedľa seba super :) ako si sa dostala ku Frostbite? chcela som si to kúpiť a na bookdepository som našla tritisíc modrých verzií, no červenú ani jednu :D
    a denník nočného motýľa som dostala na vianoce... no, vtedy sa mi to nepáčilo, ani som to nedočítala:D možno to ešte raz vyhrabem z poličky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strach múdreho muža sa prelomil aj mne - presne v strede... :D A úplne s tebou súhlasím ohľadom malých kníh a obálok Škaredých a Charlieho malých tajomstiev, ktoré majú ten... povrch! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je kníh, awesome!:D Tú červenú VA som chcela.<3 Možno raz.^^ Soul screamers omnibus mám, zadarmo!:D Raz som vyhrala knihu podľa vlastného výberu z bookdepo.
    Charlieho malé tajomstvá vyzerá na fotke úžasne!:)
    A Súboj lásky si chcem prečítať (ako mnoho iných kníh z tvojej kopy), tak som zvedavá na tvoj názor.:]

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Woow! Tak to je opravdu hodně knížek! Super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Oh, a to kolik dní si člověk odpírá jídlo, aby si mohl dopřát takovou nádhernou sbírku?:DD

    Jinak budeš psát recenzi na "Příšerně nahlas a neuvěřitelně blízko"?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. annejude - tentokrát nie veľmi, horšie bolo v novembri po bratislavskej Bibliotéke, to som dva týždne ozaj počítala každý centík :D O:D Uvidím, na GR na 100%, na blog sa uvidí :)

    Coccinelle - na nete ozaj nie sú, túto som našla v Bratislave v Oxford Bookshop za asi 8€ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. škaredých a nočný cirkus mám aj ja.najprv som sa toho formátu škaredých bála,ale potom som sa do neho zaľúbila+ tá obálka je stobodová :) a Nočný cirkus je podľa mňa veľmi pekná kniha

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasný E. - mýtická osoba obdarúvajúca nás knihami - knižný Santa Claus :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bude z neho jedného dňa mýtická blogová legenda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tajne dúfam, že v blízkej dobe prídem domov a aj mňa bude čakať Trója :)A le Guinovú mám doma už pár mesiacov, ale kvôli štátniciam som ju odkladala a odkladala ale dočítam rozčítané a idem na ňu a neskutočne sa na ňu teším :)
    Inak, čo je za knihu to Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko? YA alebo nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Shaola - normálne bežná kniha pre dospelých, aj keď má detského hrdinu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates