26. 8. 2012

Mesačná chvastačka (júl a august 2012)


Mesačné meme organizuje Judit.

...nie že by bol už koniec mesiaca. A nie že by to boli všetky knihy, pretože jedna ešte nečakane dorazila, ale keď ja už mám všetko nafotené... O:)



Sila šestky, pokračovanie Som číslo štyri. 
Angelfall je jedna z kníh, ktoré najprv vyšli ako self-published, ale (podobne ako napr. Päťdesiat odtieňov sivej alebo knihy od Amandy Hocking - Vymenená vyjde aj v slovenčine) mali taký úspech, až si ich všimli vydavatelia a prevzali ich pod svoje krídla. A keďže sa o Angelfall hovorí veľmi dobre a tak pred pol rokom boli predobjednávky za 3,5€... NO NEKÚPTE TO!
Ihrisko. O ktorom vlastne neviem, čo povedať. Ak by som ju sama nedostala do schránky, tak po nej nesiahnem, ale po tohto týždňovom prekvapení s Denníkom nočného motýľa, ktorý by som si tiež sama nevybrala, nie som až taká skeptická :)
Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad má strašne dlhý názov.
Navždy, tretí diel trilógie Vlci z Mercy Falls. 
Spider's Revenge je piaty diel mojej najobľúbenejšej urban fantasy (to by som nebola ja, aby si desaťdielnu sériu nezačnem kupovať od päťky). Prvé štyri som čítala ako e-book, ale všetky boli také echt dobré, že sa teším, ako budem teraz budem každého pol roka očakávať, kým mi nový diel dorazí do schránky.

(...kvôli tej malej potvore som musela poprehadzovať celú knižnicu. Keď sa pozriete dole a uvidíte, čo mi do police pribudlo predtým, tak si poviete, "uh, to muselo byť ťažké niekam strčiť!" Opak je pravdou. 6-kusový box Hry o tróny sa uskladnil lepšie, ako táto krpatá knižôčka.)

Jednu stratenú nešťastnicu ukážem ešte nabudúce :)

Moja peňaženka ma bude niekoľko mesiacov nenávidieť.



A to úplne najsamlepšie na koniec... POŠTA!


*silno premýšľa, prečo ten list neodfotila aspoň z časti otvorený. Teraz jej nikto neuverí, že to nie je len kus papiera*
Ďakujem za druhý list, ktorý som kedy dostala (ahoj, Stormy!) a pohľadnicu od Willindy :) (POZDRAVUJEM JONÁŠA!! ♥)

Niekde uprostred leta (ale kľudne to mohol byť aj začiatok, moje leto začalo v máji) jedna tohoročná debutová autorka (Meagan Spooner) usporiadala súťaž o knihy a nejaké "goodies" (záložky, predmety, pohľadnice) k tomu, ibaže s malým detailom - každý, kto sa zapojil, niečo dostal. No a nezapojte sa :)

Pohľadnica je na druhej strane s venovaním ^^


7 komentárov:

  1. Já věděla že na to nemám klikat :D Tyhle chvástačky mi vždycky způsobí nemalý záchvat žárlivosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach závidím! Vlkov z Mercy falls by som si rada prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Game of Thrones vypadá úžasně! Až bych se na to bála sáhnout, abych je nezničila. :D
    A Jonáše budu pozdravovat. ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak jo, závidím. Statistickou pravděpodobnost lásky na první pohled nejvíc, ale až na Forever i všechno ostatní.^^
    Btw, u té Lásky mě hrozně pobavilo, cos k ní napsala... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež závidím, čo si budeme hovoriť.:DD
    Ale tamtú pohľadnicu či čo to je k Skylarku mám tiež.:3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som zvedava na Tvoje hodnotenie, Angelfall je skvely, nedavno som ho citala druhykrat!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rozhodně ti závidím :)
    A Statistika je boží kniha! Až jsem si říkala, že je moc krátká, vzhledem k tomu názvu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates