Mesačná chvastačka (september 2012)  

Posted in

Mesačné meme organizuje Judit.

Tak aspoň tá chvastačka.



Mesto kostí netreba predstavovať. Už som videla dosť slovarťáckych kníh, aby som vedela, že nemám tú jednoduchú obálku zatracovať a MALA SOM PRAVDU. Tá kniha je v 3D verzií úžasná, úžasná, úžasná a ja som normálne pyšná, že ju mám v poličke. Bližšie som nefotila, no pre pohľad pod obálku kuknite na Facebook sem a pre pohľad medzi riadky do mojej recenzie sem.
The Dark Tower alias Temnú vežu tiež netreba predstavovať - ak treba, tak máte vo fantasy/hororovej literatúre podstatne veľkú medzeru (minimálne Stephen King by niečo napovedať mohol). Btw, nebola by som to ja, ak by som si sedemdielnu sériu nezačala kupovať v poradí 7 - 1 - zvyšok, ale o tom niekedy nabudúce... 
Tigrova kliatba prišla na recenziu z vydavateľstva CooBoo, čiže o nej ešte bude počuť :)
Medzi odtieňmi sivej som si kúpila na odporúčanie kolegyne Stormy a rozhodne neľutujem. Recenzia je určite v pláne.
Žiara, je, hehe, dielo mojej "obľúbenej" autorky Alyson Noelovej. Momentálne ju už mám prečítanú a recenzia určite bude. (Ospravedlňujem sa nevinnému pánovi, ktorý šiel okolo, keď som knihu čítala, a pri jednom mojom vyprsknutí od smiechu až vyľakane nadskočil.)
A napokon, Widow's Web, siedma časť mojej najobľúbenejšej urban fantasy série Elemental Assassin. Prevraciam očami len nad tým, že tri diely pred koncom série musel nejaký mudrlant presadiť zmenu obálky. (A opäť by som to nebola ja, keby si kúpim siedmy diel ešte pred šiestym, ale... sme knihofili. Peniaze sú drahé. A on bol v zľave. Som v tom úplne nevinne.) 

This entry was posted on sobota, septembra 29, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

6 komentárov

těším se na recenzi between shades of grey:)
vždycky mě tak zahřeje u srdce, když se někomu líbí..

Prečítala som ju za jeden večer, nedalo sa prestať :)

Mesto kostí a Tigrovu kliatbu by som straaašne chcela!!!
Závidím! 8)

Yayz! Medzi odtieňmi sivej mám v poličke neprečítané tak dlho, že som zabudla, o čom to malo byť a skoro začínala ľutovať, že som za to vyhodila prachy. Tak som rada, že ty neľutuješ, snáď ani ja nebudem :D

Medzi odtieňmi sivej je moja srdcovka ♥ Neviem sa dočkať autorkinej druhej knihy. I keď na ňu ktovieako veľa času niet :-| Nevadí! :D Ale som nesmierne rada, že sa páčila ;)

Thar - určite sa to oplatí prečítať, je to také nenápadné, ale oplatí :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...