Vlastná kniha na Goodreads? Prečo nie!  

Posted in

Prerušujem ťažký študijný večer, aby som vám predstavila úžasnú vec, ktorú by ste všetci mali dávno poznať. 
Všetci dávno vieme, že nejaký Facebook nesiaha Goodreads ani po pätu hlavnej stránky. A aj keď si už myslíte, že o ňom viete všetko - zakladať skupiny, vstupovať do reading challenges, hlasovať za najlepšie knihy roky, vytvárať zoznamy kníh v Listopii... tak aj tak príde s niečim novým.

Sekciu Creative Writing nájdete v zozname pod Explore. 
(Blogger ma nemá rád a všetky obrázky si musíte kliknutím zväčšiť.)

Čo vlastne je Creative Writing?

Nosíte v hlave ideu na knihu? Sedíte v škole na hodine matiky a kvadratické rovnice vám idú jedným uchom dnu a druhým von, lebo práve premýšľate nad tou úžasne romantickou scénou, kedy váš hrdina prvý krát stretne vašu hrdinku? Máte už premyslený svet, postavy, dokonca spísanú anotáciu a v hlave nosíte nápad na obálku?

Creative Writing je sekcia, kde sa vaša kniha môže stať skutočnosťou a zároveň môžete sledovať odozvy svojich čitateľov. Pridávanie príbehov funguje po kapitolách - každej môžete dať vlastný názov, čitatelia k nej môžu napísať komentár, medzi kapitolami sa dá ľahko prepínať a dokonca vám čitatelia môžu príbehy "lajkovať."


Ak si kategóriu v rýchlosti preštudujete, objavíte zoznamy príbehov pohľad žánrov, tagov, obľúbenosti alebo rovno zoznam príbehov od vašich priateľov. 
Čiže ja si idem predĺžiť moju prestávku od učenia trochou čítania... 

This entry was posted on sobota, novembra 24, 2012 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

6 komentárov

Tohle je super funkce, však už jsem jí taky využila a zrovna dnes jsem přidala první kapitolu Krvavého mesiáše (na GR je označená jako druhá, protože goodreads neuznává prolog jako samostatnou jednotku textu).
http://www.goodreads.com/story/show/301119-krvav-mesi-bloody-messiah?chapter=2

Tak toto je novinka! Vôbec by som to na GR nepovedala. Čo ten všetko dokáže. :)

O tomto som teda nevedela! Ale ak sa mi opäť raz vráti múza a začnem niečo písať, pravdepodobne využijem GR! Ďakujem za tip! ;)

To je cool!^^ Díky za info.

Je to dobrý nápad, ale ak chcem tú knihu naozaj vydať, ako mám zaručené, že mi niekto neukradne motív prostredníctvom GR? Nie vždy a všade sú čestní ľudia :(

Romi - nedávno som videla na túto tému dobrý článok: http://temnarka.blog.cz/1205/krades-napady-krades

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...