1. 12. 2012

Mesačná chvastačka (október a november 2012)

Mesačné meme organizuje Judit.

Čas na hromadenie kníh sa nájde vždy, aj keď nie je čas blogovať: to je heslo tejto chvastačky.



 



Crowfieldska kliatba je nenápadná, ale výborná kniha. Sľubujem, že na ňu bude aj recenzia, pretože vám skrátka chcem dať dôvod, aby ste si ju prečítali :) Príbeh sa odohráva v kvázi-stredoveku uprostred zimy na odľahlom opátstve a hlavný hrdina je štrnásťročný chlapec, ktorý vidí víly. Má to úžasnú atmosféru, je to originálne, strašne dobre sa to číta a naozaj stojí za to. 

Sériu The Dark Tower / Temná věž a Pána prsteňov hádam netreba predstavovať. Na novom vydaní Pána prsteňov chválim kvalitné väzby - že by ste nepovedali, že na fotke už je Hobit raz prečítaný?

Kruté leto a Alex na ex sú dve contemporary knihy od autorky série Nesmrteľní, Alyson Noel. Dôveryhodné zdroje svorne tvrdia, že sú oveľa lepšie, čiže uvidíme.

Temné diery! Konečne Temné diery! (Dobre, toto nie sú práve slová, ktoré by som šla vyvolávať vonku po meste, ale aj tak!) Temné diery sú záverečná časť mojej najobľúbenejšej (...vlastne jedinej obľúbenej...) zombie série Les kostí. Každá z častí je samostatný príbeh, ktorý spája len spoločný svet, takže vôbec netuším, o čom kniha bude, ale nevadí, tešíííím sa!

Eve & Adam stálo 2,3€, to je asi všetko, čo k tomu viem povedať :) A ešte že to spolu-písal Michael Grant, autor megaznámej a megaúspešnej série Gone. 

Ak ste ešte nepočuli o Rezistencii, museli ste počuť aspoň o Divergencii, a ak ste ešte nepočuli o Divergencií tak už neviem, čo s vami. Bežte si prečítať recenziu!

Nesmrteľných, dúfam (obávam sa?) tiež netreba predstavovať? :) Táto kniha je šiesta a záverečná časť. 

Výnimočnej sa asi tiež netreba veľa zmieňovať (aspoň ja mám pocit, že som posledný človek na svete, čo ju ešte nečítal -_-) Trilógia vyšla na Slovensku v ozaj luxusnom vydaní a podľa toho sa pohybuje aj cena, čiže popri mojich nákupoch, ktoré málokedy presiahnu 6-7€ za knihu to bol pre účet trošku šok, ale nevadííí! 

Na Soul Screamers to nie je bez zväčšenia vidno, ale je to omnibus pozostávajúci z dvoch kníh a novely. Je to paranormálna séria, ktorej hlavá hrdinka má nezadržateľnú chuť z plných pľúc kričať vždy, keď v jej blízkosti niekto umiera, až napokon vysvitne, že je banší. 

A na záver som si nechala knihu Mastiff. Lepšie než názov na nej svieti meno Tamora Pierce - Mastiff je záverečný diel trilógie, ktorá nie niečo-ako-prequelom k jej najznámejšej sérií o rytierke Alanne. Ak Alannu nebudete mať prečítanú, ujdú vám síce početné easter eggy, ale inak sa nič nedeje :) Príbeh sa odohráva vo fantasy svete a hlavnými postavami sú členovia mestskej hliadky, ktorým sa hovorí Psi. Keď do hliadky vstúpia nováčikovia - deti okolo tých 15-16 rokov - začne sa im hovoriť Šteniatka. Hlavná hrdinka Beka je práve takéto čerstvé Šteniatko.
Na obrázku to vôbec nie je vidno, ale každá časť má takmer 600 strán, takže príbeh je celkom komplexný, hlavná hrdinka je strašne sympatická, má to originálnu atmosféru a ja určite odporúčam. 

9 komentárov:

  1. Poďme sa tváriť, že vôbec nemáš kopu kníh, ktoré by som chcela... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow, pěkná sbírka. :) A ten King má naprosto dokonalou obálku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TEMNÉ DÍÍÍRY- závidím!! Bože, kdy vyjdou v ČR? POTŘEBUJU JE!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je poriadna kôpka. A vôbec som netušila, že Crowfieldská kliatba vyšla aj v slovenčine. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eve and Adam.. S touhle knihou se všude roztrhl pytel, to je vážně tak skvělá? No, pokud aspoň z poloviny jako její původní obálka, tak se není čemu divit :D
    Těším se na tvoji recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neliss - ty máš Bosorku a karíca, ktorú sa ja chystám čítať už odkedy Philippa Gregory oznámila, že ju ešte len píše! :D

    Kacennka - už si ich videla všetky pokope? *_* http://sffbookreview.files.wordpress.com/2012/06/dark-tower-covers.jpg A ešte aj keď ich dáš vedľa seba tak spravia toto, odfotila som to v kníhkupectve: http://img824.imageshack.us/img824/8282/02042012125r.jpg

    Rodaw - ak to bola rečnícka otázka, vravím: mehehehehé! :D A ak nie, tak niekedy v 2013 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Simone - čítala si ju anglicky? Ak nie a váhaš, tak určite odporúčam, ja som bola veľmi prekvapená :)

    Zuzzi - :D Povedala by som, že skôr kvôli tej cene, asi týždeň stála na BD 2€ takže si ju každý objednal :D Ja som tiež zvedavá, recenzia bude skoro :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jaj Luuuuu ti závidím LOTR,... nie že by sa mi dobre čítal ale tie obálky sú proste dokonalé... raz keď budem strašne bohatá tak si ich kúpim kvôli tým obálkam:D
    na Výnimočnú si určite najdi čas, je to úžasné! a potom ešte aj Ohnivá a Iskrivá of course!
    Soul screamers! och na to sa chystám dosť dlho, asi by som sa mala odhodlať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates