Mesačná chvastačka (január 2013)  

Posted in

Mesačné meme organizuje Judit.

So, what do we have here?



Temná veža je moja zberateľská obsesia, ktorá asi nie je pre vás taká zaujímavá, ako fantastický/á/é Torn od Cat Clarke (možno poznáte pod českým názvom Trýzeň). Ak viete anglicky a máte niekde vo vačku nepotrebné 4€, určite bežte využiť hriešnu cenu 3,73€. Cat Clarke je skvelá (práve dnes jej vychádza nová kniha) a niekde v plánoch mám o nej oslavný článok v podobne nadšenom duchu, ako bola recenzia práve na Torn.

This entry was posted on štvrtok, januára 31, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

14 komentárov

Vrááá!
Temná veža!
Matka ju nenávidí ale ja si to už dlho chcem moc, moc prečítať a teraz, keď vidím ako krásne tá kniha vyzerá...júíí, ja chcem! :D
Torn? Prvýkrát počujem a neviem, čo si o tom mám pomyslieť. Hmm, naozaj netuším ale anglicky neviem, takže tú akciu nevyužijem. A toľko peňazí teraz pri sebe nemám. Bože, však to znelo divne? Bezvýchodisková situácia, minula som si prasiatko už pred týždňom. Takže nabudúce. :DD Ak nejaké bude. Ak bude prasiatko plné. Ak zo mňa bude dobré dievčatko.
Toto má akosi priveľa "ak".

Temná veža je strašná séria, pretože sa: 1) strašne ťažko zháňa, ja som ju čítala asi 3 roky. 2) Teda čítanie trvá strašne dlho. 3) Má taký koniec, že keď otočíš posledný stranu, uvedomíš si, že musíš začať odznova, lebo si OKAMŽITE znova potrebuješ prečítať prvý diel :D :D
Ak ("ak" :D) sa nebojíš českej obálky, tak si zožeň Torn v češtine, uaaaa, megadobrá kniha. Totálne odporúčam.

Ó, no a zabudla som na obálky, kupujem si Temnú vežu s týmito! http://4.bp.blogspot.com/-920Kyv2DFDE/TyU_fTXfmcI/AAAAAAAAEss/R9r1F1pNYZ0/s1600/Dark%2BTower%2BCombo.jpg Na chrbtoch majú na každej kúsok nápisu The Dark Tower, takže keď ich máš v poličke vedľa seba, vyzerá to epicky!

No super, ja mám v tomto ohľade vždy tak šťastný, prešťastný výber, že sa namotám a potom fňukám...KTORÝ manipulátor tie obálky vymýšľa? Zaslúžil by si nejakého obálkového Oscara a facku pretože ja, úbožiatko (vrahaha :D), to teraz budem chcieť zohnať!
Ono tie obálky vyzerajú už tak totálne skvelo a naživo to v 100 % prípadov vyzerá ešte lepšie. *slint*
Toto by chcelo vyhrať jackpot a bolo by po závažnom probléme peňazí. :DD

Holy shit! Na Temnou věž se už delší dobu chystám a mám i ebooky, ale i kdyby to byla naprostá kravina (což jsem přesvědčená/doufám, že není), tak s touhle obálkou ty paperbacky mít prostě musím! Ale než začnu slepě objednávat, kde a za kolik jsi koupila ten první díl? Našla jsem to jen na stránkách nakladatelství za £7.99.

♥King♥

Tak Temnou věž mám doma celou v češtině.. četla jsem zatím dva díly, ale to už je nějaký čas.. tak si někdy musím vyhradit čas na celou sérii :))

Hm, jak se čte King v aj? :) Myslím tím - těžké, lehké čtení ? :)

Obe knihy vyzerajú krásne. Torn si chcem už dlhšie prečítať a vôbec, ale vôbec som nepredpokladala, že tá kniha je taká hrubá. :D

Fotka Torn... *dies* Vlastná kópia by bola awesome, ale nemôžem objednávať z bd.n_n Zatiaľ.
A tá druhá kniha má úplne geniálny vzhľad.^^ Iste aj geniálna bude, lebo je to Stephen.:D (Čítala som od neho len Lisey, lebo sa bojím čítať horory, but...:D)

G. Hammerlik - a tu nie len o 100, rovno o 200% *.*

Dasha - prvý diel je dosť slabý, ale netreba sa nechať odradiť a pokračovať ďalej - človek zistí jeho zmysel až keď si prečíta siedmy :D Ten prvý diel som kúpila normálne na Bookdepository, ale všetky sa predávajú aj v obchodoch, aspoň teda na Slovensku ich vidím takmer vo všetkom, čo ponúka aj cudzojazyčnú literatúru :)

Dý - ♥ King ♥ Mne sa číta tak normálne. Alebo v poslednej dobe strácam schopnosť posúdiť ťažké a ľahké :)

Simone - šup šup na Torn! :) :D Vlastne nie je až taká hrubá, vo vnútri má dosť veľké písmená :)

Neliss - aaaah, Lisey je podľa mňa úplne najslabšia zo všetkých jeho kníh! :D Odporúčam To, tá bola moja prvá, alebo Misery, aj keď práve v tejto nie je nič paranormálne :)

Najslabšia?:D Mne sa aj tak veľmi páčila...:D Ty kokos, to by som sa fakt mala dokopať k ostatným.:D

Tak díky za upozornění, že se to dá koupit i u nás v Česku - na Bookdepository byly omračující ceny a na Amazonu jsem šla pro změnu do mdlob kvůli poštovnýmu (poštovný zvlášť za každou knihu a ještě k tomu za celou zásilku?!).

A Dý - začala jsem číst první díl a je to to jediný, co jsem kdy od Kinga zatím četla, takže můžu posoudit jen tohle, ale podle mě to není pro angličtináře začátečníky. Dost často tam lidi mluví jako prasata - správná gramatika je jim úplně cizí. Něco mezi nářečím a slangem. Mírně pokročilí čtenáři by s tím ale neměli mít moc velký problémy.

Neliss - i já jsem z vícero stran slyšela, že je první díl nejslabší (dokonce i sám autor to tvrdí), a přitom se mi to zatím dost líbí!

Za seba by som povedala, že najlepšie Kingovsky sú z tých 80tých rokov, tie nové sa mi veľmi nepáčia (ale tiež som ich nečítala veľa :)) V posledných rokoch je pre mňa King taký príliš ukecaný a Lisey je toho dosť príkladom :)

Temná veža sa inak oplatí čítať, až keď sa trochu vyznáte v Kingovom svete, autor tam zakomponoval úplne nehorázne množstvo odkazov na iné knihy, do deja vstupujú postavy z iných príbehov... dá sa všetkému pochopiť, ale keď poznáte tie knihy, na ktoré King odkazuje, tak je to pa-rá-da!

Ja som sa konečne dopracovala k Undone, takže si najprv splním knižný plán a potom sa vrhnem a Torn. ;)

Obe knižky majú krásne obálky, aj keď neviem či by som si trúfla ich čítať po anglicky.

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...