21. 2. 2013

Týždeň s Aljaškou: A víťazom sa stáva...

Všetky príspevky z Týždňa s Aljaškou nájdete pohromade tu.

...Francúzština pre pokročilých sa začínala o 8.10, a keďže som usúdil, že mi nemôže trvať viac než osem minút, kým hodím niečo na seba a prejdem do triedy, nastavil som si budík na 8.02. 

Och. Nemôžem čítať. Musím vyhlásiť víťaza. 


Teda, tramtadadá! Jednu takúto krásnu Aljašku (ktorá vyzerá v real-life rozlíšení oveľa lepšie, ako na 3.2 MP z mobilu. A rozhodne bude menej uchytaná.) získava...

a Rafflecopter giveaway
A tým končí Týždeň s Aljaškou (ktorým som možno zodpovedala aj nepoloženú otázku, ktorá Greenovka je moja najviac obľúbená :)). Ak ste nevyhrali, tak zájdite do knižnice, do kníhkupectva, pootravujte rodičov alebo kamarátov - skrátka si Aljašku nejakým spôsobom prečítajte. A prípadne sa vráťte a podeľte sa o dojmy ;)

1 komentár:

  1. Ďakujeeem moc krásne, už sa strašne teším! :D (Práve som odpísala na mail :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates