14. 2. 2013

Týždeň s Aljaškou

Všetky príspevky z Týždňa s Aljaškou nájdete pohromade tu.

Ho-hó! Vitajte v Týždni s Aljaškou, alias s najfantastickejšou, najsilnejšou a najnezabudnuteľšou knihou, aká tento rok vychádza v slovenčine. Lebo viete, aký je dôvod, že ma Charlieho malé tajomstvá nechytili za srdce tak, ako vás? Lebo som pred nimi už čítala Kam zmizla Aljaška.

Týždeň s Aljaškou
Keď sa vo svete povie John Green, ľudia šalejú. Keď sa povie Kam zmizla Aljaška, ľudia šalejú. Do scény, ako je to na Slovensku, si dosaďte trápne cvrlikanie hmyzu na nejakej opustenej pláni.

Keďže nevieme, aký poklad tú máme, skúsim vám to priblížiť. Čaká vás niečo málo o autorovi, o jeho ostatných knihách, malý pohľad do zákulisia príbehu... a samozrejme Aljaška. 

Záhadné citáty na Facebooku
Ak sa naladíte na moju Facebook stránku, narazíte každý deň na vybranú "teaser" vetu. Snažila som sa vybrať momenty, ktoré vám nepovedia nič o deji, ale načrtnú vám náladu príbehu. Ja som s nimi veľmi spokojná - takže dúfam, že budete aj vy :) 

A to najlepšie
Jeden z vás po skončení tohto tematického týždňa nájde našu stratenú Aljašku u seba v schránke. 
Súťaž prebieha úplne klasicky (teda vy kliknete vo formulári, výhercu vyberie random.org). Dávam do pozornosti prvý bod, ktorý sa dá získať každý deň. Žiaden z bodov nie je povinný, môžete si vybrať spôsob, ktorým vstúpite - ale čím viac spôsobov využijete, tým väčšia je šanca na výhru.
Veľa šťastia a vidíme sa zajtra!

a Rafflecopter giveaway

EDIT: Súťaž je LEN pre Slovensko. Česká verzia vyjde onedlho tiež ;)

26 komentárov:

  1. Z tých za srdce chytačských by to boli asi spomínané Charlieho malé tajomstvá a tiež Zlodejka kníh, obe boli také smutno krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Steve Jobs od Walter Isaacson, po všetkých tých vymyslených knihách, postavách a udalostiach bolo zaujímavé prečítať si niečo o človeku, ktorý naozaj žil a dokázal toho v živote veľmi veľa.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. SkretulAngie14. 2. 2013 19:02

    Jedina srdcovka co ma napada je kniha, ktoru som citala este ako mala: Usmievat sa ZAKAZANE! Neviem ci by ma to aj teraz tak chytilo, ale vtedy to bola pre mna ta najlepsia kniha na svete.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jednoznačne Medený jazdec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoznačne Pán Prsteňov. Najsrdcovejšia srdcovka:X

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak pre mňa je to bez debaty Harry Potter

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na pul cesty do hrobu - perfektné niečo, zanechalo vo mne hlboký dojem aj keď je to o upíroch, ale je to moja srdcovka 8)
    Z kníh, ktoré majú v sebe hlbokú myšlienku to je jednoznačne Charlieho malé tajomstvá 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Charlieho malé tajomstvá :) Z takých neznámejších Axolotl Roadkill :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uf, asi Nočný cirkus. Nebola to nejaká filozofická kniha ale bola tak geniálne a magicky napísaná že ma naozaj chytila za srdce (a nepustila) :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. U mňa sú to tiež Hry o život, ale najviac za srdce chytená som bola asi, keď som dočítala Drozdajku~~ to som si pekne pocivela do steny~~

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moja srdcovka je jednoznačne Harry Potter! :)

    Franka Š.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Harry Potter, žeby? :D ja viem, možno trochu klišé, ale je mojou neoddeliteľnou súčasťou, tie knihy mám prečítané odpredu-odzadu

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nemôže to byť nič iné ako Medený jazdec to nie je kniha ktorá iba zapôsobí tak ako nijaká iná ona vám nedá vydýchnuť kým neprečítate aj tú poslednu stranu aj ked sú 4 hodiny ráno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Charlieho malé tajomstvá, Saving June, The Fault in Our Stars. A nech ma nikto nikdy nenúti, si z týchto troch vybrať len jednu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hmmm... Ak si mám vybrať jednu jedinú srdcovku, bude to asi dosť ťažké... Hlavou mi preletel názvy niekoľkých kníh: Trinásty príbeh, Malý princ...

    Ale opäť čítam Harryho Pottera, naposledy som dočítala Ohnivú čašu a bola som úplne rozčarovaná (a to aj po toľkých čítaniach!), takže Harry Potter je predsa len bezkonkurenčný favorit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moja srdcovka sú Hry o život :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jednoznačne "Iskrivá" a aj predchádzajúce diely z tejto série: "Výnimočná" a "Ohnivá". :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jednoznačne Harry Potter...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Harry Potter, pretože mi zmenil život tak veľmi, až sa mi tomu nechce veriť

    OdpovedaťOdstrániť
  20. The Fault in our Stars a jednoznačne aj už spomínaný Harry Potter s ktorým som vyrastala

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ak iba jedinú srdcovku.. .je to veľmi ťažké... ako prvé mi napadol Zaklínač od Sapkowskeho... alebo možno Meno vetra a Strach múdreho muža (ako séria). alebo celá Zeměplocha od Terryho Pratchetta? hm... alebo séria o Dennej a Nočnej hliadke od Lukjaněnka... ale už viem - Príbehy o Vimke od Saši Pavelkovej, na ten štýl. je to fajn knižka, mám z nej dobrý pocit.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Mojou veľkou srdcovkou sú Hry o život!!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Asi by to bola séria The Mortal Instruments a The Infernal Devices. Ale tých kníh je viac =)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ani neviem, stále sa nájde kniha, ktorá ma úplne dostane.
    Asi prvá, bola séria Harry Potter.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Moja najväčšia momentálna srdcovka je Farba citov. A samozrejme Harry Potter alebo aj Nočný cirkus - tá kniha ma dostala svojou atmosférou, bola úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Andrea Angie20. 2. 2013 10:59

    Pre mňa je srdcovka jednoznačne Harry Potter :) pri tých knihách som sa smiala aj plakala a doteraz som sa nezmierila s tým, že to už skončilo :D ..a hneď za HP vedie Vampire Academy :) a Hostiteľ

    a ďalšie knižky, ktoré na mňa zanechali mega dojem, že som nad nimi uvažovala ešte nejaký čas po dočítaní boli Hry o život, Naprieč vesmírom, Pasca a priznávam, že pred tými rokmi v čase prvého čítania to bol aj Twilight :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates