1. 3. 2013

Mesačná chvastačka (február 2013)

Mesačné meme organizuje Judit.



První čarodějovo pravidlo je klasika fantasy knižnice. Keď bola kniha vo výpredaji poškodených kníh (to je ten malý útržok hore na chrbte) z 18€ na 2€, nebolo nad čím váhať.

Jazdci časom sú séria, ktorú som už asi pred rokom chcela začať čítať v angličtine, ale keď potom prišla správa, že sa chystá slovenské vydanie, "obetovala" som sa a počkala na túto krásnu lesklú nádheru.

Bloodhound od Tamory Pierce je druhá časť zo série o "fantasy policajtke v zácviku" Beke Cooperovej. O Tamore Pierce alias prvej dáme klasickej/epickej/high fantasy pre YA som už písala napríklad -tu- a jej najznámejšiu sériu - Alanna - mám zrecenzovanú -tu- (a odporúčam). Ak by sa vám nechcelo klikať na odkazy, tak Beka Cooper je séria o dievčati (menom Beka, samozrejme), ktoré vstúpi do mestskej hliadky a zažíva v nej rôzne "dobrodružstvá".

By a Thread (to malé zelené) je šiesty diel skvelej urban fantasy série Elemental Assassin. Je to séria pre dospelých a odohráva sa vo fantasticky premakanom svete, kde popri ľuďoch, upíroch... existujú štyri druhy "elementálov": ohňa, vzduchu, ľadu a kameňa. Hlavná hrdinka je elementálka kameňa - čiže v podstate je to normálny človek, ktorý dokáže ovládať kamene. Popri ostatných troch to nie je nič moc (chrlenie ohňa, mučenie vzduchom, vrhanie cencúľov popri... ochrannej kamennej pokožke), ale hrdinku to až tak netrápi, pretože je nájomná vrahyňa a vie si poradiť sama. Každá z kníh má uzavretý viac-menej detektívny príbeh.

Wolves of Calla! Opäť raz mesiac s Temnou vežou, ibaže ďalší diel, ktorý bol práve v zľave bol... piaty. Kupovať si sériu od konca, presne môj štýl!


Ak vám musím predstavovať Kam zmizla Aljaška, hanbite sa! Aljaška je veľmi netradičný príbeh obyčajného chlapca Milesa, ktorý prichádza na internátnu školu, kde ho čaká úúúplne iný svet. Minulý mesiac som pri príležitosti vydania spravila sériu článkov, ktoré by vás mali presvedčiť, aby ste Aljaške dali šancu, čiže - bežte čítať.

A nakoniec Pandemónium, ktoré som "vyhrala" v hlasovaní o ÚSB Blogerov roka - vďaka vám mi na bočnom paneli sedí ocenenie Sova (alias Kritik) roka, za ktoré vám veľmi ďakujem! :)





5 komentárov:

  1. Krásna nádielka :)
    Ja som Aljašku hľadala v kníhkupectve ale zatiaľ ju nemali. Išla som tam s tým, že si ju kúpim a keď ju nebudú mať, tak odídem s prázdnymi rukami. No, nemali ju, tak som si ako cenu útechy kúpila Nauč ma umierať od Hiraxa Baričáka :) Zabite ma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bijem, bijem, bijem! :D Ja si ju od vydania dávkujem v malých množstvách vždy, keď prídem zo školy na víkend domov ako také malé potešenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aljašku by som si prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aljaška ma dlho čaká ako anglický ebook, ale.. keď ju už vydali v slovenčine, predsa len je to väčší zážitok prečítať si ju v rodnom jazyku :3
    By a Thread pôsobí veľmi zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkná sbírka :) Kam zmizela Aljaška bych si také ráda přečetla díky Tvému týdnu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates