Mesačná chvastačka (marec 2013)  

Posted in

Mesačné meme organizuje Judit.



Bookdepository malo 10% akciu a ja som dokúpila, čo sa dalo. V prvom rade - Temnú vežu! Konečne mám všetky časti a vedľa seba na poličke vyzerajú úchvatne.



Zásadne si kupujem série po častiach, ale výnimka potvrdzuje pravidlo. Pri sérií The Parasol Protectorate si ešte pamätám, ako vychádzal prvý diel, a dnes je už päťdielny príbeh ukončený. Vyše tri roky som ju ignorovala tak, ako sa len dalo, aj keď som mala (správny) pocit, že to vyzerá tak uletene, že to musí byť dobré. 

Asi pred mesiacom som dočítala autorkin YA počin (Parasol Protectorate je Adult) Etiquette & Espionage, ktorý sa odohráva v rovnakom svete - vo Viktoriánsko-steampunkovom Anglicku, kde upíri a vlkolaci tvoria normálnu súčasť spoločnosti. Recenzia sa tu niekde túla nedokončená, ale podstatné je, že tá kniha bola SUPER. Tak super, že do druhej časti by som zhynula na abstinenčné príznaky. Tak super, že som neváhala nakúpiť všetko, čo autorka kedy napísala. Prvý diel mám už rozčítaný a neľutujem ani cent.

Mesto popola netreba určite predstavovať (ak by áno, je to druhý diel tejto série). Lesk zase patrí k Alyson Noelovej a Žiare (recenzia). Medzi tým je Book of Blood and Shadows (pomerne spontánna kúpa), ktorá bola počas môjho raidu na BD v zľave na nejaké 3,5€, čiže... nekúpte to. 

Toľko kníh a opísala som to tak rýchlo?!

This entry was posted on sobota, marca 30, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

10 komentárov

Já snad ani nechci vědět, kolik jsi tomu BD nechala peněz :D
Temná věž vážně vypadá úžasně :) a na The Parasol Protectorate jsem zvědavá, našla jsem si to na GR a celkem mě to zaujalo... doufám, že bude recenze :)

Jéé, to je super zbierka.:) The Dark Tower vážne vyzerá luxusne a vlastne aj The Parasol Protectorate. Plus by ma zaujímalo, kde sa ti podarí nájsť tie zaujímavé knihy v šialenej zľave, predo mnou sa snáď skrývajú...:P

Skvělé knížky! :)

Nevíš, jestli se Parasol Protectorate bude překládat? Klidně i do slovenštiny. :o)
Koukám po tom už docela dlouho, protože steampunku není nikdy dost.
Jinak to bude motivace pro to, abych se už konečně hecla a začala číst v angličtině.

Koupila jsem si celou sérii Dark Tower před pár měsíci, když jsi tu ukazovala ty nádherný obálky. Nikde nebylo psáno, že hřbety dohromady vytvoří název série, takže to pro mě bylo milým překvapením - na poličce vypadají nádherně. Ale hrozně mi vadí, že uvnitř místo uvozovek pro přímou řeč používají apostrofy - angličtina je sama o sobě plná apostrofů, takže číst to je utrpení. Po pár stránkách jsem to zaklapla a radši si stáhla ebooky. A dočkala jsem se dalšího překvapení - v ebookách je mnohem víc obrázků. Trochu mě to mrzí. Dali si takovou práci s nádhernýma obálkama, ale vnitřek tak trochu odflákli.
Btw, když máš všechny díly - je v sedmičce opravdu tak miniaturní font, nebo mám jen zmršenou verzi?

Ta.. Temná věž, ten King... bože :O To je NÁDHERA.

Annie - ja bohužiaľ to koľko viem. Posledná výplata akoby nebolaaa x_x

Neliss - úplnou náhodou :D Minule som videla Stargirl za 3€ a škoda, že som ju nekúpila, o dva dni neskôr už bola na 5. Raz som sa šla pozrieť na Undone od Cat Clarke, a práve som bola na GR, kde niekto čítal Torn, tak som klikla na Torn a odtiaľ na BD... a hľa, Torn v zľave na 4€, tak asi tak :D

Cecilka - nepočula som ešte o preklade a aj dosť pochybujem, že by po tom niekto siahol :-/ Teda je to skvelé, ale nie čítanie pre masy.

Dasha - Veľa kníh používa len apostrofy a dá sa na to zvyknúť :) Býva aj horšie, napríklad bez úvodzoviek úplne... Neviem, aspoň pre mňa toto nikdy nebola prekážka. Ako je to s obrázkami neviem, pretože som predtým čítala českú verziu a zdá sa mi, že tam boli obrázky tak isto (ale zase to bolo pred veľa rokmi, takže môže zlyhávať len pamäť...). A hej, v sedmičke je zmenšené písmo, pretože tá kniha je nehorázne dlhá, dlhšia ako päťka. V prvom vydaní mala tuším cez 1000 strán, takže je to z praktických dôvodov, aby nebola priveľká.

Bezdušú sériu ti strašne závidím. Keď budem vedieť, že môžem trochu rozhadzovať toto budem kupovať. Prvý diel je skvelý k ďalším sa musím dostať

jo a zabudla som - Dark Tower vyzerá kompletná úžasne :P

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...