Mesačná chvastačka (jún 2013)  

Posted in

Mesačné meme organizuje Judit.

V sympatických bielo-oranžových tónoch.




Virózu mi doručilo vydavateľstvo Slovart a tá kniha vyzerá naživo BOŽSKY. Na fotke to vôbec nevidno (aj kedá -táto- má taký feeling), ale na tej knihe je niečo, čo vás proste stále núti chodiť a obchytkávať ju. Od Kathy Reichs som už čítala jednu knihu zo série pre dospelých a ak toto bude aspoň podobné, nebudem sa sťažovať. Na blog som dokonca dostala aj ukážku, môžete si ju prečítať -TU-.

Preskočím k Adorkable (alias slovensky Tweetni mi!), ktorú si ešte stále môžete kúpiť na BD za 4,20€. Pri tej mojej som neodolala a začala čítať hneď v momente, ako mi dorazila domov... a prvý krát sa odlepila po 100 stranách. Wow. Táto kniha je skvelá - iný typ hrdinky, iný typ písania a starý príbeh podaný v takom štýle, že budete mať pocit, akoby ste objavili Ameriku. Veľmi odporúčam.

No a späť do stredu - po viac než pol roku som konečne sériu Beka Cooper dozbierala a šťastne si založila do poličky knihu Terrier

Prvý vtip je v tom, že ani jedna k žiadnej inej nepasuje :)

Druhý v tom, že dokonca aj vo vnútri je prvá časť dizajnovaná inak (dá sa to zväčšiť):

A tretí už vlastne vtip nie je, ale všetky tri knihy majú tú strednú časť tak zvláštne matne-lesklú. Snažila som sa nastaviť ich tak, aby mi na ne hodilo svetlo ten správny odlesk, ale fotoaparát zase nechce spolupracovať. Nuž čo, naživo je to veľmi pekné.


Z mojej strany to je všetko - dúfam, že ste vysvedčenia mali dobré a želám pekné prázdniny :)

This entry was posted on sobota, júna 29, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

5 komentárov

Tweetni mi mám doma po slovensky 8)
Virózu by som si rada prečítala 8)

Ta Viróza je fakt krásná. Normálně vám ji nenormálně závidím. :D Já jsem sice ráda, že u nás tahle série vůbec vychází, ale vůbec mě netěší, že první díl mi obálkou nesedí k druhému a bůh ví co bude s třetím. Navíc, tenhle styl je mnohem originálnější a hezčí. Ach jó. Celkově si poslední dobou říkám, že bych brala bydlet na Slovensku, protože Slovart se neustále překonává. Závidím, závidím vám. :D :)

U nás sa ešte nevie, či k Viróze pokračovanie vyjde, tak sme na tom v istom zmysle rovnako O:) Ale pobavilo ma - dnes, keď sa oznámilo, že Slovart vydá dvoch Sandersonov, som už videla dvoch ľudí, čo písali, že sa sem asi presťahujú - asi treba začať prípravy na vlnu imigrácie :D

Oh, čo, kde je môj komentár, prisahala by som, že som už komentovala...-.-"

Okej, tak ešte raz:

To zladenie nemá chybu.:D
Máš doslovne pekné prírastky.^^
Tweetni mi mám doma po slovensky a s chválou len a len súhlasím.:)

Hodilo ti ho do spamu :O Len tak! Medzi lubrikačné gély a videosex!!!

Aj mňa to zaujalo, ako to k sebe ladí, ešte aj tá Viróza vyzerá taká oranžová :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...