100 000 poďakovaní - SÚŤAŽ!  

Posted

Obyčajne všetky svoje výročia, narodeniny a okrúhle čísla akosi prespím, ale tentokrát mi asi bolo súdené vidieť to:


100 000! Môj blog bol navštívený 100 000 krát! Ospravedlňte ma, kým si okolo počítača zatancujem euforický indiánsky tanec :)

Ďakujem. Na nejaký blog s pár príspevkami do mesiaca - som hrdá, že mám takých čitateľov, ako vy. Že takmer žiaden príspevok neobíde bez komentárov, že sa vraciate a čítate, zvládate moje nekontrolovateľné impulzy vykresliť niektoré knihy v duchu dreva na podpal a ukázať vám na Facebooku všetky obálky, na ktoré v priebehu mesiaca narazím... eh, hups, obávam sa, že jedno čierno-biele ďakujem asi stačiť nebude.

Takže si jeden z vás za navštívenie môjho blogu odnesie domov darček - novinku od duchovnej autorky seriálu Kosti, knihu VIRÓZA.

Tory je neterou najslávnejšej forenznej antropologičky
Temperance "Kosti" Brennanovej. Niet divu, že jej učarovali kosti a mŕtvoly.

-PREČÍTAJTE SI UKÁŽKU!-

Keďže žije na takmer opustenom ostrove v Charlestone, nemá priveľa možností na rozširovanie svojich vedomostí. Teda len dovtedy, kým so svojimi šibnutými kamošmi nenatrafia na hrob dievčaťa spred štyridsiatich rokov. Všetci si kladú otázku, či má mŕtvola niečo spoločné s chorým šteňaťom, ktoré zachránili z pokusných laboratórií na ostrove. Odložený prípad mŕtveho dievčaťa je najzaujímavejšou udalosťou roka a Tory sa s kamošmi ocitne v smrteľnom nebezpečenstve. Vyviazne z neho len vďaka novým schopnostiam, ktoré sú viac zvieracie ako ľudské. Skrýva sa tajomstvo zabudnutej vraždy aj premeny v Torinom tele v zachránenom šteňati?

Súťažný formulár by sa vám mal vykryštalizovať rovno pred očami. Okrem súťažného vstupu máte ponuku len dvoch extra vstupov - jedným potešíte mňa, druhým sponzora súťaže, vydavateľstvo Slovart.

- súťažiť môžete na Slovensku aj v Česku
- do 10. 10. 2013
- vstupom potvrdzujete, že máte 13 a viac rokov alebo súhlas rodiča
- víťaza vyberie náhodne príslušná služba Rafflecopteru
- víťazovi pošlem mail a budem čakať na odpoveď 48 hodín

a Rafflecopter giveaway

This entry was posted on utorok, septembra 10, 2013 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

5 komentárov

Tak to ti srdečne gratulujem!!! 8)
Je to skvelé, ale človek sa ani nečuduje, že máš taký úspech, tvoje články a recenzie ma strašne bavia a čítam skoro každý nový už veľmi dlho, takže len tak ďalej 8)
ale za to mohla by si pridať trochu viac príspevkov, nech máme čo čítať 8P

Gratulujem! Tvoj blog je jeden z mála, na ktoré sa rada vraciam a čakám, kedy sa ti konečne uráči niečo napísať :D

Gratuluju! Nechodím tu zas tak často, zato se tu vracím už dlouhou dobu, i když možná komentáře zas tak často nepíšu... ? :D Ať ti blogování ještě dlouho vydrží. :D

Gratulácia :) tvoj blog je jeden z prvých knižných, ktoré som navštívila, takže ti to veľmi prajem :) a súťaž je super, kniha vyzerá zaujímavo :)

ĎAKUJEM! Som vďačná všetkým, aj tým, čo ich vídam pravidelne, aj tým, čo len ticho čítajú :) (Ak sa niekto prihlási, že za mňa bude chodiť do školy, sľubujem, že bude aj viac príspevkov :D)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...