Mesačná chvastačka (júl & august 2013)  

Posted in

Mesačné meme organizuje Judit.

V temno temnej pokračujúcej atmosfére.



Eona je pokračovanie knihy Eon (-recenzia-) a hoci vyšla už pred nejakým rokom alebo dvoma, ulovila som si ju až minulý mesiac vo výpredaji. (A konečne mám výhovorku, prečo znova odložiť všetko rozčítané a dať si re-reading Eona.) Séria sa odohráva vo fantasy Číne, je veľmi dobre napísaná a ak môžem hovoriť o jednej z mála fantasy YA, ktoré sa mi páčili, bude to práve toto.

Dni predátorov je pokračovanie knihy Prvá misia. Ktorú som ešte nečítala, ale prisahám, plánovala som! (Len ma od nej odrezalo nejakých 1500 kilometrov, no čo, stáva sa.) Jazdci časom sa však univerzálne páčia všetkým mojim známym, takže čakám, že ja nebudem výnimka.

Heart of Venom je pokračovanie knihy... sakra... eeeh, nejakej knihy. Vlastne nejakých ôsmich kníh, pretože Heart of Venom je deviaty diel v sérií. A ja som ten ôsmy ešte nečítala, čiže si nie len nespomínam na jeho názov, ale nemôžem sa ani pozrieť devine na anotáciu. 

Pre prípad, že o mojej obľúbenej urban fantasy pre dospelých počujete prvý krát - séria Elemental Assassin sa odohráva vo svete, kde okrem tradičných paranormálnych bytostí žijú ľudia so schopnosťou ovládať jeden zo štyroch elementov - oheň, vzduch (a tu prichádza zmena), kameň alebo ľad. Hlavná hrdinka Gin ovláda kameň - najslabší zo všetkých elementov - a "pracuje" ako nájomná vrahyňa. V prvej časti série sa rozhodne, že je čas "odísť na dôchodok" a užívať si zarobené peniaze, ibaže sa rozhodne prijať ešte jednu zákazku. Veci sa však zvrtnú a spustí sa lavína udalostí na tému Gininej minulosti. Každá z kníh má samostatný a uzavretý príbeh, ktorý je vždy v istom zmysle pokračovaním toho minulého v štýle Mercy Thompson. Ak máte radi Mercy Thompson, určite skúste aj EA.

Mechanický princ je pokračovanie knihy Mechanický anjel, čo je pred-pokračovanie série Nástroje smrteľníkov (elegantne zvané aj prequel). A hanba mi, nečítala som ho, pretože čakám na záverečný diel, Mechanickú princeznú. Čiže dovtedy som ponorená do Mesta skla, čo je pokračovanie knihy Mesto popola, čo je pokračovanie knihy Mesto kostí, čo je predloha pre film, ktorý práve beží v knihách, a, prekvapko, recenziu mám! (-klik-

Pomerne som váhala, či sa pochváliť aj posledným "úlovkom." Okej, úlovok nie je dobré slovo - pred touto knihou som nevedela, ani koľko má toto čarovné zoskupenie členov, nie to ešte že by som ich chcela loviť, ale moji kamaráti sú zdravo padnutí na hlavu a ja ich mam rada...

...aj keď sa rozhodnú podarovať mi takúto ranu pod pás.

A viete, čo je na tom to vtipné? Že som kvôli tomuto odložila aj znovu rozčítané Mesto kostí. Som si istá, že som sa zabavila z trochu iného uhla pohľadu, ako bolo autorom myslené, ale rozhodne, rozhodne neľutujem :D

This entry was posted on utorok, septembra 03, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

4 komentárov

Eon a Eona už dávno odpočíva na poličke, ale čo som fakt netušila, je že existuje kniha o OD. :D

Ja som aj vedela, lebo Erik so Sašenkou si z nej stále robili srandu, ale ani na okamih som neuvažovala, že by som si ju prečítala, nieto ešte vlastnila :D

séria Eona je úplne super! škoda, že som knihy predala, krásne by sa mi vynímali v knižnici aj re-reading by som si dala, ale potrebovala som peniažky na nové knižky 8)
Mechanické všetko... by som si rada prečítala 8D

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...