Video na stredu #63: Everybody Sees the Ants  

Posted in

Everybody Sees the Ants je kniha, okolo ktorej chodím už príliš dlho a stále presne neviem, o čom vlastne je (dobre, máme tu ten názov, ale ani "Looking for Alaska" nakoniec nemalo s geograficko-náučnou výpravou veľa spoločné.).
Takže som spravila to, čo vždy: When in doubt, ask Youtube.

Nie že by nestačilo prečítať si anotáciu, ale písaný text... na niektoré veci nemáš.

EVERYBODY SEES THE ANTS

This entry was posted on streda, septembra 18, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

3 komentárov

Zväčša nepozerám trailery, ale tento som si pustila a waaau. Zaujalo ma to.:) Počkám na tvoju recenzie zrejme a možno sa k nej časom dostanem.:D

Tento trailer je skvelý. Samotná téma ma až tak nenadchla, ale spracovanie je perfektné.

Vidíš, Neliss, treba pozerať trailery :D Ja si hocikedy sadnem za Youtube a prehŕňam sa v tých príbuzných videach... veľa ich dobrých nie je, ale tie zaujímavé vždy posuniem sem :)

Simone - všakže, výborné spracovanie. Neviem, či som vôbec ešte niečo takéto videla. Na knižný trailer, pecka.

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...