Video na stredu #64: Seraphina  

Posted in

...a tak si prechádzam administráciu, či nemám nejaký zaujímavý príspevok na publikovanie, keď mi padne do roka tento vytvorený príspevok. Vytvorený pred rokom aj dvoma mesiacmi.

Myslím, že nakoľko Serafína už stihla vyjsť aj v preklade, zverejnenie si zaslúži.

SERAPHINA

This entry was posted on streda, októbra 16, 2013 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

3 komentárov

Výborný trailer. Nahlal mi zimomriavky.

Ty koľko máš tak článkov v konceptoch, Luu?:D
Inak teda Serafínu som si minule dovliekla z knižnice, vyzerá to dobre... Tak snáď aj bude.

Veľa, veľmi veľa :D Mám tam predpísané tieto videá, potom pár hotových negatívnych recenzií (ktoré dávkujem tak striedmo, preto napríklad Pushing the Limits niekoľko mesiacov po dočítaní) a veľa rozpísaných vecí :D

Ja som si inak Serafínu nechala poslať na recenziu, čo ozaj nerobím veľmi často, takže dúfam, že bude dobrá :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...