4. 3. 2014

Mesačná chvastačka (november 2013 - február 2014)

Mesačné meme organizuje Judit.

V duchu takmer všetkých mojich príspevkov mám aj tento založený už od novembra. Každý mesiac poctivo prepíšem názov a keďže na viac nemám čas, nechám ho tu ďalej pekne odležať. A preto DOSŤ! Štvormesačná chvastačka nafotená chvatne na pracovnom stole. O jednej ráno nie je inde lepšie svetlo. 


It Felt Like A Kiss bola spontánna kúpa v spontánnom slova zmysle založená na rovnici Sarra Manning = dobré. Čítala som od autorky YA Tweetni mi! a bolo to celkom chytľavé so zaujímavými postavami, takže podobnú úroveň čakám aj pri tomto chick-lite.

Curtsies & Conspiracies je anglické pokračovanie Etikety a špionáže a dorazilo ešte v novembri. A v novembri bolo aj za jednu krásnu noc prečítané - niekedy sa s knihami tentujete pol roka a niekedy je 300 strán fakt málo. Sophronia je o rok staršia, Vieve prešibanejšia, svet narastá na objeme... ďalší diel, prosím!

Január zastupuje Beznádejná od Colleen Hooverovej. Mám ju rozčítanú a keď sa vymotám z osídiel školy, bude aj recenzia - zatiaľ to vyzerá fajn. Hrdinka nie je veľmi uplakaná a ak anotácia nespoileruje celý príbeh, bude hodnotenie v pozitívnom ladení. 

(Zákulisná informácia - keď ju šla fotiť, našla som v nej stratený pilník. Absolútne netuším, čo ma primälo založiť si knihu pilníkom, ale kniha hovorí za všetko - hrdinka nie je jediná, komu začína harašiť.)

No a napokon v poradí tretia Upírska akadémia, ktorá sa tak trochu stráca, ale v poličke vyzerá super. Nedávno som mala re-reading v angličtine a trvalo mi to dva večery (popri škole a tisíc rozčítaných knihách veľmi racionálna voľba, re-readovať UA :D), takže ak sa na tento diel chystáte - vyhraďte si jednoznačne voľno :)

2 komentáre:

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates