2. 6. 2014

Mesačná chvastačka (marec, apríl a máj 2014)

Mesačné meme organizuje Judit.



...robím túto rubriku už tri roky a nikdy mi nenapadne uložiť si tie knihy v poradí, v akom o nich budem hovoriť. Akože... kde dám vždy rozum? o.O

Čiže začnem Ritmatikom, ktorý ma navždy zapísal do dejin, pretožééééé každý, kto knihu chytí a prečíta si anotáciu, bude na veky vekov čeliť môjmu presviedčaciemu šarmu :D Ak ešte váhate nad kúpou, neváhajte - keby som si vážne nemyslela, že tá kniha za to stojí, tak by to teraz tá obálka netvrdila. Naviac som ju už stihla prečítať aj v slovenčine a všetky štyri palce hore za grafické spracovanie a najmä za preklad.

(Mala som si za to pýtať peniaze na nový mobil. Vážne, je to tam, aj keď to nevidíte!)

Mesto padlých anjelov a Kód apokalypsy sú štvrtý a tretí diel rozbehnutých sérií, čiže povinný prídavok do poličky.

Ak ma sledujete na Facebooku, tak viete, že Experiment najprv dorazil v tejto luxusnej Expnt zberateľskej edícii, ale nemusela som sa ani sama sťažovať a už som mala ponúknutú výmenu :D Čiže po pozitívnej skúsenosti odkazujem, že ak aj vy máte niektorú knihu od Slovartu znehodnotenú, napíšte im a oni vám pošlú vydarenú.


Trojica Cinder, Scarlet a Cress bola absolútne spontánna kúpa založená na tom, že som kedysi čítala prequelovú novelu a odvtedy sa na sériu chystám. Čiže keď ich mám doma, je to už len záležitosť času >:D

The Assassin's Blade bola ďalšia spontánna kúpa (spontánna v zmysle sú 2 hodiny v noci a ja sa musím učiť, ale prečo by som nezašla na BD a za 2 minúty nenaklikala objednávku na niečo, čo som už čítala, ale má to peknú obálku). Kniha je vlastne zbierka (pôvodne e-)noviel k sérii Trón zo skla, ktorá vyjde aj v slovenčine, a ďalší bod do radu dôkazov, že mám tú sériu (napriek nešťastnému prvému stretnutiu) vážne rada.

Búrlivé pančušky sú prvý diel novej série od autorky série Georgia Nicolsonová (Angus, bozky a trapasy vám určite niečo hovorí). Akákoľvek tá kniha už len bude, dozviete sa v recenzii - podobne ako pri Prozreteľnosti, čo je zase staršia kniha autorky Krásnej katastrofy - ktorú som pred pár hodinami dočítala a ešte stále som z toho šokovaná, takže... uvidíme :D

4 komentáre:

  1. Tie Lunar chronicles obálky sú dokonalé! Čítala som ich ako e-knihy takže sa z nich nemôžem tešiť ale môžem každopádne odporúčať :D A na Ritmatika si brúsim zuby už dlho ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve dnes som rozčítala Cinder, prečítala 120 strán a je to super! :D Nad Ritmatikom netreba váhať, hurá naňho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samozřejmě moc krásné přírůstky! :D Měsíční kroniky s originální obálkou ti moc závidím, hrozně mě mrzí, že jsem sama nepočkala a knihy si nekoupila v AJ. Ale co se dá dělat. Teď už si to dokoupím v té češtině, jop. :) A budu moc ráda, když se ti bude tahle série líbit. :D :)
    Ritmatik ke mně poputuje asi v srpnu, společně s Metalurgem, doufám. :) Na obě knížky se už nehorázně těším! :)
    Jazdci časom vypadají skvěle a až se najdou korunky, určitě si to vaše slovenské vydání pořídím. :D Jen nevíš, jak je to s vydáním? U kolika dílů je jisté, že vyjdou? :)
    A tvé lákačky u Ritmatika jsem si samozřejmě už všimla a moc gratuluji! Myslím, že je skvělé, když nakladatelství někde na knize zvěční to nadšení čtenářů. Třeba u Throne of Glass se mi hrozně líbí, jak je na začátku ten dlouhý seznam knižních blogerů a jejich názorů. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte stále som Cinder nezapoličkovala na GR, ale už som skoro pred koncom a ♥! Ešteže mám doma aspoň tri, čakanie na Winter bude asi bolestivé.
    Myslím, že sa budú snažiť potiahnuť to čo najďalej, ale presne neviem. Štvorka bude ešte isto, opýtam sa na to.
    Ďakujem za gratuláciu :D Ak sa ti páčila lákačka, tak budeme robiť ešte jednu takú pooooriadne veľkú pri Sabriel, a to bude že wow, fakt :D A aj mne sa to strašne páči, keď je tam na úvod taká tá strana s úryvkami z recenzii, akože teda je to iba reklama, ale aj tak si to vždy prečítam, že kto tam je a čo povedal :D

    OdpovedaťOdstrániť

Copyright © 2015 LuuYA
| Distributed By Gooyaabi Templates