Každý musí zomrieť, ale niekto predtým vyhrá SABRIEL  

Posted


Mala som asi štrnásť alebo pätnásť rokov, keď moja kamarátka objavila v knižnici neuveriteľne rozpadnutú, ulepenú a doničenú knihu menom Sabriel. A viete, ako ste v tom veku čítali Harryho Pottera alebo Eragona alebo Súmrak alebo hocičo, čo s vami navždy ostalo a každú jednu čarodejnícku, dračiu alebo upírsku knihu k tomu stále nechtiac prirovnávate? Tadá. Každá nekromantia a každý magický systém u mňa navždy preskakujú latku, ktorú nastavila Sabriel (Spoiler: drvivá väčšina si o ňu rozbije nos).

Deti mojeeee Sabriel vychádza v slovenčineeee! 


Na konci minulého roka som napísala článok o knihách, na ktoré sa v slovenskom preklade v roku 2014 najviac teším - a ak si nepamätáte, boli to Ritmatik a Sabriel. O Ritmatikovi sme si už niečo málo povedali. Mojou druhou tohtoročnou misiou je ukecať vás na Sabriel.

Dvaja z vás - jeden z čitateľov stránky Fantasy svet a jeden z vás tu, milé ovečky - to budú mať OMNOHO ľahšie, pretože majú možnosť Sabriel vyhrať

Čo treba spraviť? Sledovať tento blog, tešiť sa na všetko, čo je pre vás až do vydania pripravené... a možno lajknúť sexy novú Facebookovú stránku venovanú knihám Gartha Nixa, ktorá je pre vás pripravená. Nie je to nutné, ale nehorázne vám to pri súťažení pomôže ;)

Keďže v Česku už Sabriel vyšla a nájdete ju v každom poriadnom kníhkupectve, táto súťaž je LEN PRE SLOVENSKO. Každých pár dní sa sem dostanete možnosť vrátiť a odkliknúť si súťažný bod za niečo, čo je pre vás pripravené. Veľa šťastia!

This entry was posted on pondelok, augusta 18, 2014 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

6 komentárov

Jeeej, ďakujem za súťaž, nehorázne sa teším! :) (ako malá)

Ja tú súťaž vediem a teším sa ako dieťa na Vianoce - rozhodne nie si jediná :D

Jee, Sabriel ma už dlhšie láka, takže vďaka za súťaž a akciu.:) Veľmi sa na všetko teším.^^

Teď si říkám, že bych si Sabriel mohla konečně přečíst, když už to mám takovou dobu doma. :D

asi to je pitomost, ale proč se mi zdá, že máte hezčí obálku? :D

Neliss - držím palce pri súťaži a dúfam, že si užiješ pripravené veci :D

Krisie - máš Sabriel doma a neprečítanú? :O *zahajuje tichú domácnosť, kým si ju Kristie neprečíta* :D

moira - sú trochu inak rozmiestnené riadky, keď som si ich otvorila vedľa seba, tak vyzerá tá slovenská trochu plnšia, možno tak viac lahodí oku :D

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...