Video na stredu #68: The Raven Boys Opening Credits  

Posted in

Pokiaľ ešte nefandíte The Raven Boys, pripravujete sa o fantastický zážitok. Len máloktorý fandom má také kreatívne publikum, že by bola každý fanúšikovská kreácia čistý klenot.

Oh my Glendower, len pozerajte.

THE RAVEN BOYS OPENING CREDITS

This entry was posted on streda, novembra 12, 2014 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

5 komentárov

Och, wau, to je perfektné! :O A úplne uveriteľné. Už si musím prečítať tú trojku.:D

Minulý týždeň som čítala prvý diel a nadchol ma :3

Škoda, že zatiaľ len fandom, potešila by som sa aj filmu - nechystá sa náhodou?

Astáááá, super :D v poslednom čase som chodila po nete a hľadala nejaké obrázky a kresby, ale toto ma zďaleka obišlo :D Ešteže ťa mám :D
Ale tiež ma štve, že som to videla, lebo mi to pripomenulo, že som nedočítala trojku a tú ja fakt nechcem dočítať, kým nebude pokračovanie, lebo ako poznám autorku, kvôli tomu koncu si vytrhám vlasy.

Tak toto je perfektne dokonalé!

Skvelé video. :-))
Premýšľam, že... vlastne nepremýšľam. Už som si tú knihu napísala do wishlistu. :D

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...