Ramblingový mesačník (8) - Smutný život čitateľa v predvečer štátnic  

Posted in

Marec. Vezmem do ruky Kindle a s prekvapením zistím, že niečo čítam. Aha. Ďalší diel Detektíva kostlivca. Už... dva mesiace? Hm. Dobré vedieť. Oblažená týmto poznatkom odložím Kindle bokom a... aaaa, ježiši kriste, ja tu mám recenzák! Od DECEMRBA!

"Potrebuješ sa odreagovať. Zober si knihu a prečítaj si niečo."
*vezme knihu a chrrrrrrr*

Apríl. Odovzdám diplomovku. (Prespím 21 hodín.) Rozhodnem sa zistiť, či ešte dokážem čítať. Môj prvý inštinkt je rozčítať literatúru faktu. Óóó-kej. Ešte počkáme.

Máj. Ježiši. Lady Midnight. Ježiši. Lies Like Love. Ježiši. Celý môj currently reading list. Ježiši.

ROZČÍTANÁ KNIHA, KTORÁ SI NEZASLÚŽI BYŤ NEDOČÍTANÁ

Lies like Love som si ešte niekedy v marci zobrala so sebou do vlaku na cestu domov (marec, a.k.a. posledný mesiac, keď som ešte netrávila každú cestu vlakom písaním diplomovky). Zo 450-stranovej knihy som úplne fascinovane prečítala asi polovicu.

Prvých 100 strán som pritom veľmi nechápala, o čo v nej pôjde - šestnásťročná Audrey sa s rodinou prisťahuje na vidiek, začne chodiť do miestnej školy, v miestnej škole je chlapec, bla bla bla... nič nové pod slnkom. Ale potom... ale potom...

...sa stále nestane nič zaujímavé. Krásny a idylický život ide ďalej, ibaže vy máte TEN MOMENT, keď sa zastavíte. Zastavíte knihu a prečítate si ešte raz anotáciu. Vrátite sa späť na začiatok a prečítate úvodné strany. A začne vám dochádzať, že tu nie je niečo v poriadku.

Keďže som ju stále nedočítala, nechám si zvyšok zatiaľ pre seba. Ale ani nie pred polovicou ma Lies Like Love prekvapilo úžasným pocitom, ktorý máte vtedy, keď si uvedomíte, ako diabolsky vás autorka 100 alebo 150 strán vodila za nos a hoci ste mali všetky dôkazy pod nosom, nič ste si nevšimli. A ešte ste si aj mysleli, akú hlúpu knihu o dievčatku v novom meste to čítate.

MESAČNÁ CHVASTAČKA

Vrátil sa mi na moment do rúk z okružnej cesty po Slovensku môj Pointless Book! Teda pardón, po novom už Pointless Žurnál Golden Edition Sparkling Blue First Classe. Prežil lak na nechty, útok obrázkov vystrihnutých z časopisu z DM drogérie a dokonca Študentskú pečať zalepenú v časovej schránke.


Prišli knižky! Čo je úplne super, keby... keby sa na druhý deň nezoberiem do Bratislavy a nevidím ich vyše mesiacaUndone na dolnom obrázku som čítala už kedysi strašne strašne dávno a teraz naň na BD narazila na strašne nízku cenu, a Kindred Spirits mi poslala Lenka (ďakujeeeem!).



(Sexy pozadie je látka na rozšitý LARPový kostým. Ktorý TIEŽ treba stihnúť do štátnic. Priority.)

Technicky by tu mala nasledovať časť o knihách, ktoré si hrozne veľmi prečítať, ale viete čo, latka je popri štátniciach nastavená tak nízko, že ju podlezie úplne všetko. Tak teda, dovi o mesiac a +/- týždeň spánku, čo po ňom nahodím.

This entry was posted on sobota, mája 07, 2016 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Prihlásiť na odber: Zverejniť komentáre (Atom) .

1 komentárov

Držím palce ke státnicím!

Já teda mívala opačnej problém - kdykoliv se blížilo stresující období zkoušek nebo nedejbože přímo státnic, tak jsem si najednou našla spoustu času na čtení a just jsem musela rozkoukat nějakej novej seriál. Prokrastinace je moje obvyklá reakce na stres. Obdivuju tvoje sebeovládání :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...